خبرگزاری کار ایران

پیام احساسی خداحافظی مسی برای والورده

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۱۷۹

لیونل مسی پس از لوییز سوارز از سرمربی سابق بارسلونا تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی پس از اینکه سرمربی بارسلونا از سمتش اخراج شد، در آینده برای ارنستو والورده آرزوی موفقیت کرد، و سرمربی سابق خود را "یک فرد برتر حرفه ای و یک شحصیت بالا" خواند.

بارسا پس از شکست مقابل اتلتیکو مادرید در سوپرکاپ اسپانیا، تصمیم گرفت روز دوشنبه به همکاری با والورده پایان بدهد و کوئیکه ستین به سرعت جایگزین او شد. والورده، سرمربی سابق اتلتیک بیلبائو، در سال 2017 هدایت بارسا را ​​در دست گرفت و این باشگاه را به دو قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در کوپا دل ری رساند.

با این وجود این سرمربی به همراه شاگردانش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر لیورپول شکست خورد، به دنبال آن شکست مقابل والنسیا در فینال کوپا دل ری با وجود اینکه تیم تحت هدایت او در صدر جدول رده بندی لالیگا حضور داشت پس از عدم دستیابی به قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا از سمتش برکنار شد.

لیونل مسی که در تمام مسابقات تحت والورده 112 گل به ثمر رسانده، حالا از این سرمربی اسپانیایی تشکر کرده است. مسی روز سه شنبه در حساب رسمی اینستاگرام خود نوشت: "از همه چیز متشکرم، آقا. من مطمئن هستم که هر کجا که بروید، همه چیز برای شما خوب پیش می‌‌رود زیرا به غیر از یک سرمربی حرفه‌ای شما یک شخصیت حرفه‌ای هستید. موفق باشید و یک آغوش بزرگ.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز