خبرگزاری کار ایران

لغو اردوی قطر منچستریونایتد در پی شهادت سردار سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۱۴۹

باشگاه منچستر یونایتد به دلیل ترس از تنش‌ها در منطقه، اردوی زمستانی در خاورمیانه را لغو کرده است.

به گزارش ایلنا، باشگاه منچستریونایتد در سال‌های اخیر اغلب از مجموعه ورزشی ناد الشبا در دبی به عنوان محل اردوهای زمستانی استفاده کرده است و قرار بود در اولین استراحت زمستانی آینده برای باشگاه‌های لیگ برتر آنها از این مکان بازدید کند.

اما سرمربی یونایتد، اوله گونار سولسشیر، تأیید کرد که این برنامه تمرینی در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی به دست نیروهای ایالات متحده آمریکا، لغو شده است.

رفتار اخیر آمریکا، باعث ایجاد روحیه سیاسی پرتنش در منطقه شده است و سولسشیر اعتراف کرد که یونایتد به دلیل نگرانی‌های امنیتی به قطر سفر نخواهد کرد.

سولسشیر گفت: "اگر یک مورد وجود دارد که مرا نگران کند، آن در زمین فوتبال نیست. این چیزهای دیگری است که بیشتر مرا نگران می‌کند. ما قصد داشتیم به خاورمیانه برویم اما این اتفاق نخواهد افتاد."

سولسشیر اظهار داشت که در عوض او به بازیکنانش فرصت می‌دهد تا در تعطیلات زمستانی پیش از دیدار خانگی یونایتد مقابل ولورهمپتون استراحت کنند: "من قصد دارم چند روز به آنها مرخصی بدهم، بنابراین نمی‌دانم که همه آنها در کجا پراکنده می‌شوند اما ما در اروپا خواهیم ماند. فکر می‌کنم استراحت میان فصل برای همه بسیار مهم است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز