خبرگزاری کار ایران

در عمر فوتبالی ام چنین بدشانسی را ندیده بودم

ایرانپوریان: انتخاب امیرخان از خوش‌سلیقگی مسئولان فدراسیون است

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۰۶۳

یکی از بدشانس ترین بازیکنان سپاهان امسال محمد ایرانپوریان است که تا خوب شد دوباره مصدومیت او را وادار کرد به کارهای درمانی بپردازد.

به گزارش ایلنا،بدون شک یکی از بدشانس ترین بازیکنان سپاهان امسال محمد ایرانپوریان است که تا خوب شد دوباره مصدومیت او را وادار کرد به کارهای درمانی بپردازد تا دست قلعه نویی بازهم بسته بماند. این بازیکن که مطمئن است سپاهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است اشاره به خبر انتخاب احتمالی امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی دارد و آن را یک انتخاب بسیار عالی می داند. ایرانپوریان معتقد است که تیم ملی این شانس را دارد که با این مربی به جام جهانی برسد.

مصدومیتی که دوباره پیدا کردی در چه شرایطی قرار دارد؟

خدا را شکر اوضاع خوب است و این روزها درحال کارهای درمانی هستم تا هرچه زودتر بتوانم به تمرینات تیم اضافه شده و در خدمت سپاهان باشم. واقعا جا دارد از امیرخان و دیگر اعضای کادرفنی و همچنین تیم پزشکی سپاهان تشکر داشته باشم که در این مدت همراه من هستند تا هرچه زودتر بتوانم به تیم کمک کنم.

این فصل را خیلی سخت شروع کردی و به قولی با بدشانسی عجیبی برای تو آغاز شد. کی بر می گردی؟

واقعا مصدومیت عجیبی است و اوج بدشانسی من امسال بود. با اینکه کاملا برای این فصل آماده بودم اما این مصدومیت حسابی من را غافلگیر کرده و شرمنده کادرفنی، بازیکنان و هواداران سپاهان شدم. امیدوارم هرچه زودتر برگردم و بتوانم جواب لطف آنها را بدهم. مصدومیتی که قرار بود خیلی زود برگردم کمی طول کشیده اما به زودی کار را با تیم استارت می زنم تا امید به خدا در نیم فصل دوم در کنار سپاهان باشم.

سپاهان به جز تو مصدومان دیگری هم داد که همه هم بازیکنان کلیدی هستند. به جز محمد ایرانپوریان که یکی از مدافعان کلیدی قلعه نویی به شمار می آید، عزت پورغاز هم فصل را از دست داد؟

واقعا بدشانسی بوده و ما امسال مصدومان زیادی دادیم. با اینکه تمرینات بسیار خوب و کار بدنسازی با کیفیتی انجام دادیم این اتفاق افتاده است. این مصدومیت ها برای هر فوتبالیستی اتفاق می افتاد اما یکدفعه در تیمی مثل سپاهان که در کورس قهرمانی قرار دارد چند بازیکن مصدوم می دهد چیزی جز بدشانسی نمی تواند باشد.

به سپاهان و مدعی بودن قهرمانی آن اشاره کردی. قهرمانی نیم فصل به پرسپولیس رسید و با این شرایط که کالدرون هم از این تیم جدا شد چقدر امیدوار به رسیدن جام هستید؟

قطعا همه می دانند که به قهرمان نیم فصل جام نمی دهند و قهرمانی آن به نظر من ارزشی ندارد. سپاهان اگر در چند بازی بدشانسی نمی آورد با اختلاف نیم فصل را در صدر جدول به پایان می رساند. ما کاری به تیم های دیگر و اتفاقاتی که در آن ها می افتد نداریم و تمام تمرکز خودمان روی موفقیت تیم است. هرچند که من بدشانس بودم و نتوانستم آن طور که باید و شاید به تیم کمک کنم اما خدا را شکر بچه ها در کنار امیرخان توانستند نشان دهند که سپاهان مدعی اصلی قهرمانی است و امید به خدا به این خواسته خواهیم رسید.

اما کم حاشیه هم برای سپاهان درست نکردند و بارها امیر قلعه نویی را بابت صحبت هایش زیر بار انتقادهای شدید بردند و حتی در بحث داوری خیلی به شما فشار آوردند؟

در مورد مسائل داوری من نمی توانم حرفی بزنم اما قطعا سپاهان هم مثل سایر تیم ها که مدام از اشتباهات حرف می زنند از این نقطه ضربه خورد و استثنا نیست. اگر ما سود بردیم آنها هم سود بردند و این مساله ای نیست که مدام بخواهیم ضعف های خودمان را با آن پوشش بدهیم. امیرخان اعتبار فوتبال ایران است و کارنامه او که اصلا جایی برای حرف زدن نمی گذارد به خوبی این مساله را نشان می دهد. این حرف ها و این انتقادها به نظرم تنها کم لطفی یکسری است که دوست ندارند موفقیت های او و تیمی که در آن کار می کند را ببینند.

این روزها حرف از رفتن امیر قلعه نویی به تیم ملی و هدایت آن زیاد به گوش می رسد. در این خصوص چیزی شنیده ای؟

من هم این موضوع را در رسانه ها دیدم.

فکر می کنی این اتفاق می افتد و آیا امیر قلعه نویی با شرایطی که تیم ملی برای صعود دارد، شانسی خواهد داشت؟

من تصمیم گیرنده نیستم اما به نظرم انتخاب امیرخان خوش سلیقگی مدیران فدراسیون است. به هرحال قطعا اگر پیشنهادی داده شده باشد و امیرخان بپذیرد این جمع بندی را داشته که می تواند تیم ملی را موفق کند. امیرخان همانطور که گفتم بخشی از اعتبار فوتبال ایران است و چرا که نه! انتخاب شود اتفاق عجیبی نیست. من فکر می کنم با قابلیت ها و توانایی هایی که امیرخان دارد، تیم ملی با هدایت او می تواند در مسیر صعود به جام جهانی موفق باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز