خبرگزاری کار ایران

حمیداوی و شهرخودرو برای دخالت وزارت در انتقال یحیی به پرسپولیس سند رو کند

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۷۱۲

معاون وزارت ورزش و جوانان به اظهارات مالک باشگاه شهرخودرو مشهد واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی پس از پایان همکاری با تیم شهرخودرو مشهد با قراردادی به مدت یک سال و نیم به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس تهران و جانشین گابریل کالدرون انتخاب شد.

به دنبال انتخاب گل محمدی، اعضای باشگاه شهرخودرو مشهد به ویژه فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه، مدعی شدند که وزیر ورزش و جوانان با تماس با آنها و تاکید به فسخ قرارداد با گل محمدی این سرمربی را به تهران انتقال دادند تا جانشین کالدرون شود.

مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان صبح امروز در واکنش به اظهارات حمیداوی، مالک باشگاه شهر خودرو که مبجور به پایان همکاری با گلمحمدی شده است، اظهار کرد: "من در جریان این اظهارات نیستم. من با انصاری‌فرد و حمیداوی حرفی نزدم و مطلع نیستم. اگر حمیداوی این صحبت‌ها را واقعاً مطرح کرده باشد که شک دارم اینگونه باشد، امیدوارم اسنادش را هم ارائه کند. من چون اطلاع زیادی از این موضوع ندارم و نمی‌توانم اظهارنظر کنم، اما در مجموع باید بگویم که شأن وزارت ورزش این نیست که وارد نقل‌وانتقالات باشگاه‌ها شود. احتمالاً برای این انتقال باشگاه‌ها با هم توافق کرده‌اند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز