خبرگزاری کار ایران

می‌خواهند از استقلال امتیاز نگیریم و ما هم بازی نمی‌کنیم

آذری: اوساگوانا مبارک پرسپولیسی‌ها باشد/ جنگ نقل و انتقالاتی را باختیم اما غوغا سالاری نکردیم!

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۱۶۷

مدیرعامل فولاد در مورد رفتن اوساگوانا به پرسپولیس صحبت کرد.

سعید آذری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بسته شدن پرونده جذب اوساگوانا برای فولاد و پیوستن این بازیکن به پرسپولیس اظهار داشت: به هر حال ما این بازیکن را می‌خواستیم و آمد به اینجا و چند روز تمرین کرد ولی در نهایت جذب پرسپولیس شد و مبارک آنها باشد. شرایطی وجود داشت که در نهایت منجر به این شد که توافق حاصل نشود و او به پرسپولیس پیوست و امیدوارم بازیکن خوبی برای آنها باشد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود اوساگوانا به دلیل مشکلات پزشکی جذب فولاد نشد هم گفت: یک سری مسائل محرمانه است و باید بین بازیکن و باشگاه بماند و درست نیست رسانه‌ای شود. ما باید این را بپذیریم که این بازیکن را می‌خواستیم و به دلایلی جذب نشد و حالا به پرسپولیس رفته است. اصلاً فرض بر اینکه جنگ نقل و انتقالاتی را به پرسپولیس باختیم. نباید سر یک بازیکن غوغا سالاری راه بیاندازیم و زمین و زمان را به هم بدوزیم.

مدیرعامل فولاد در پاسخ به اینکه حرف‌هایش کنایه به مسئولان استقلال و واکنش آنها به جذب پاتوسی است، گفت: نمی‌خواهم در این مورد چیزی بگویم ولی همانطور که اوساگوانا بدون تیم نماند ما هم بدون بازیکن نمی‌مانیم. به هر حال خودش تصمیم گرفت و تشخیص داد در پرسپولیس شرایط بهتری برایش فراهم است و به این تیم پیوست و امیدوارم موفق باشد. یک بخش از فوتبال همین رقابت نقل و انتقالاتی است و ما عادت نداریم کسی را زیر سوال ببریم.

آذری در مورد صحبت‌های پیوستن عالیشاه به فولاد هم گفت: ما صحبت‌هایی در مورد عالیشاه با انصاری‌فرد داشتیم ولی بحث سرمربی پرسپولیس مطرح بود و حالا که کالدرون به این تیم برنگشته ماجرای مذاکره با او کمی پیچیده شده است و مشخص نیست چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی در مورد آمدن پاتوسی هم عنوان کرد: او احتمالا فردا وارد ایران خواهد شد و در دیدار تدارکاتی روز چهارشنبه که با پیکان داریم به تیم اضافه می‌شود.

مدیرعامل فولاد در مورد تاکید سازمان لیگ بر انجام سر موعد بازی با استقلال هم گفت: ما حرف‌مان را قبلاً زدیم و وقتی 3 بازیکن ما با تیم امید هستند نمی‌توانیم بازی کنیم. اگر مسئولان سازمان لیگ می‌خواهند ما از این بازی امتیاز نگیریم ما هم می‌گویم چشم، امتیاز بازی را نمی‌گیریم و در بازی شرکت نمی‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز