خبرگزاری کار ایران

گزارش ویژه از نیم فصل اول

استقلال کامیاب در پشت محوطه/ سپاهان بی‌رقیب در آسمان

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۱۳۰

استقلال در این فصل از لیگ بهترین خط حمله مسابقات را به خود اختصاص داده است

به گزارش ایلنا،استقلال بیشترین آمار گل زده از پشت محوطه جریمه و سپاهان بهترین عملکرد در گلزنی با ضربات سر دارد.

استقلال در این فصل از لیگ بهترین خط حمله مسابقات را به خود اختصاص داده است. برگ برنده این تیم ضربات از پشت محوطه جریمه است. آبی‌پوشان با 6 گل از پشت محوطه جریمه بهترین تیم لیگ هستند. علی کریمی هافبک این تیم که فصل خوبی را پشت سر گذاشته است تنها بازیکن این فصل است که 2 بار از پشت هجده قدم دروازه حریفان را باز کرده است.

در طرف مقابل شهرخودرو و گل‌گهر ضعیف‌ترینهای تیم‌های لیگ در پشت محوطه جریمه حریفان هستند و تاکنون تجربه گلزنی از این قسمت از زمین را نداشته‌اند. پیکان و صنعت نفت با 5 گل خورده بیشترین گل خورده را از پشت محوطه جریمه دارند. سپاهان و نفت مسجدسلیمان تیم‌هایی هستند که از پشت هجده قدم گل نخورده‌اند.

همان قدر که استقلال دور از دروازه حریفان موفق است، سپاهان مقابل آسمان دروازه رقبا بی‌رقیب است این تیم مانند فصل گذشته بیشترین آمار گلزنی با سر را دارد و 9 گل با ضربات سر به ثمر رسانده است. کی‌روش استنلی مهاجم بلندقامت سپاهان با 3 گل با سر رکورددار لیگ است. هرچند که سپاهان بهترین آمار گلزنی با سر را دارد ولی نفت مسجدسلیمان که از شگفتی‌سازان این فصل است، عجیب‌ترین عملکرد را به خود اختصاص داده است. این تیم 8 گل از 11 گل خود را (73%) با ضربات سر به ثمر رسانده است. این تیم در مقابل دروازه خودی هم برابر حریفان پیروز بوده و تنها یک بار دروازه این تیم برابر ضربات سر باز شده است. پیکان مانند شوتهای از راه دور ضعیفترین عملکرد را در ضربات سر هم داشته و به همراه تراکتور با دریافت 8 گل بدترین تیم لیگ است. 62 درصد دریافت گلهای تراکتور با ضربات سر بوده است.

اما مورد پرسپولیس عجیب‌تر است. صدرنشین فعلی لیگ که با 7 گل خورده بهترین خط دفاع مسابقات را دارد آمار متفاوتی در دریافت گل با سر و پشت محوطه جریمه دارد. این تیم 3 گل با سر دریافت کرده و 3 بار دروازه این تیم از پشت محوطه جریمه باز شده است و تنها یک گل غیر از این حالات دریافت کرده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز