خبرگزاری کار ایران

در آستانه پایان نقل و انتقالات زمستانی

با جذب دو بازیکن؛ لیست استقلال پر شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۰۶۹

به دلیل پر بودن لیست بزرگ‌سالان استقلال کادر فنی تصمیم گرفت تا مرتضی آقاخان را قرضی به تیم دیگری منتقل کند

به گزارش ایلنا،با جذب ارسلان مطهری تنها جای خالی باقی‌مانده در لیست استقلال هم پر شد. ازاینجا به بعد تگر قرار بر اضافه شدن بازیکن دیگری باشد باید درازای آن‌یک بازیکن از لیست خارج شود. هنوز به‌طورقطع مشخص نیست که باشگاه قصد دارد داریوش شجاعیان را از لیست خارج کند یا نه؟

اگر همان‌طور که کامران منزوی اعلام کرد باشگاه قصد خرید 2 بازیکن خارجی داشته باشد، باید علاوه بر شجاعیان نام یک بازیکن دیگر هم از لیست خارج شود که آن‌یک نفر هم کسی نیست جز میلاد باقری مدافع 24 ساله آبی‌ها که استراماچونی هم اعتقادی به او نداشت. از طرف دیگر با بازگشت عظیم گوک مدافع زیر 23 سال استقلال از ملوان لیگ یکی که برای خدمت سربازی به انزلی رفته بود استقلال جای خالی باقری را پر می‌کند.

به دلیل پر بودن لیست بزرگ‌سالان استقلال کادر فنی تصمیم گرفت تا مرتضی آقاخان را قرضی به تیم دیگری منتقل کند، اما با ماجرایی که برای هرویه میلیچ پیش‌آمده است احتمال دارد که این وینگرچپ تازه برگشته از مصدومیت طولانی در استقلال ماندگار شود. از طرف دیگر صحبت از خرید سعید آقایی دفاع چپ سپاهان به‌جای میلیچ شده است. البته جدایی و نیامدن مدافع چپ کروات هنوز قطعی نشده و تلاش استقلالی‌ها برای بازگرداندن میلیچ ادامه دارد.   

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز