خبرگزاری کار ایران

بیماران سرطانی میهمان تمرین فولاد

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۹۸۱

بیماران سرطانی میهمان تمرین امروز تیم فولاد خوزستان بودند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، تمرین تیم فولاد خوزستان از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز در زمین تمرین شماره یک فولاد برگزار شد و نزدیک به ۱۰۰ دقیقه به طول انجامید. در این تمرین ایوب والی کاپیتان قرمزپوشان همراه با دیگر بازیکنان تمرین کرد.

به گزارش بانک ورزش وبه نقل از سایت باشگاه فولاد، سه دروازه بان تیم زیر نظر نادر غبیشاوی و دیگر بازیکنان زیر نظر جواد نکونام و دیگر مربیان تیم تمرین کردند. در پایان تمرین افراد مبتلا به سرطان به همراه خانواده‌های خود در تمرین تیم فولاد حاضر شدند.

عارف آقاسی، مجتبی‌نجاریان و سینا زامهران سه بازیکن فولاد که در تیم ملی امید حاضر هستند، غایبان تمرین امروز بودند.

پس از پایان تمرین، کودکان و خانواده‌های آنها در سالن کنفرانس ورزشگاه فولاد حاضر شدند، ابتدا مرادی، دکتر تیم فولاد، سپس خانم دکتر باوریان مسئول بخش شیمی درمانی بیمارستان گلستان اهواز و در نهایت سید محمد علوی سرپرست تیم صحبت کردند و در نهایت نیز از این خانواده‌ها تجلیل شد تا بازیکنان و کادرفنی فولاد در حد بضاعت خود یاری‌گر این بیماران باشند. عکس یادگاری پایان بخش مراسم نیکوکاری فولادی‌ها بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز