خبرگزاری کار ایران

افزایش نظارت بر باشگاه‌های بدنسازی با دستور وزیر ورزش/۲۸۶ باشگاه توزیع کننده داروی نیرو زا پلمپ شدند

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۷۶۷

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و رسیدگی به شکایات از بازرسی ۱۱ هزارو ۵۱۹ باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در ۶ ماه نخست سال خبرداد و گفت : ۲۸۶ باشگاه توزیع کننده داروهای نیروزاپلمپ شدند.

به گزارش ایلنا، نصرالله پریچهره گفت: با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر نظارت بر سلامت باشگاهها و در راستای توسعه ورزش پاک و جلوگیری از توزیع و مصرف داروهای نیرو زا در ۶ ماه نخست  سال از ۱۱ هزار ۵۱۹ باشگاه خصوصی با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان استانهای سراسر کشور بازرسی شد.

وی افزود: در همین راستا  باشگاههای فاقد مجوز شناسایی شدند و در پی آن با اماکن ورزشی که اقدام به توزیع داروهای نیروزا می کردند برخورد قانونی صورت گرفت .

مدیر کل دفتر مدیریت  عملکرد ، بازرسی و رسیدگی به شکایات در ادامه سخنانش از پلمپ  ۲۸۶  باشگاه ورزشی خبرداد و افزود :حسب دستور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان  به ادارت کل ورزش و جوانان سراسر کشور ابلاغ کردیم که با قوت و قدرت بازرسی استمرار یافته تا شاهد فضای پاک و سالم در باشگاههای بدنسازی باشیم.

وی خاطر نشان ساخت: از مردم هم میخواهم در صورت مشاهده ، تجویز و فروش هرگونه  دارو در باشگاههای ورزشی با مسوولان بازرسی ادارت کل ورزش و جوانان استانها از طریق سامانه مربوطه تماس گرفته تا پیگیری واقدام قانونی صورت بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز