خبرگزاری کار ایران

اختلاف غیرقابل جبرانی با صدر وجود ندارد

اکبرپور: مجیدی ریسک کرد و سرمربیگری را قبول کرد

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۶۸۰

مهاجم سابق استقلال در معارفه فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید آبی‌ها شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا اکبرپور مهاجم سابق استقلال در معارفه فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید آبی‌ها شرکت کرد تا به نوعی حمایتش را از این مربی اعلام کند. اکبرپور می‌گوید این استقلال مدعی کسب عنوان قهرمانی است و باید هر چه زودتر تیم سر و شکل خودش را به دست بیاورد.

در مراسم معارفه فرهاد مجیدی حضور داشتید.

از ما دعوت شد خود فرهاد از ما خواست که در این مراسم حضور یابیم و ما هم دعوت ایشان را قبول کردیم امیدوارم فرهاد مجیدی بتواند در استقلال موفق باشد.

خیلی‌ها معتقدند فرهاد مجیدی نباید در این مقطع به استقلال می‌آمد. نظر شما چیست؟

در وهله اول ما همه دوست داشتیم که استراماچونی در استقلال بماند اما شرایط فراهم نبود و نمی‌شد هم که تیم بدون سرمربی می‌ماند به همین دلیل فرهاد مجیدی این ریسک را پذیرفت که سرمربی استقلال شود و ما هم به عنوان پیشکسوت از وی حمایت کنیم نکته قابل توجه این است که شخصی به نام مجید نامجو مطلق هم در کادر فنی حضور دارد.

در ماجرای پیش آمده بین باشگاه و استراماچونی کدام یک مقصر هستند؟

هر دوی آنها به یک اندازه مقصرند باشگاه باید پول استراماچونی را می‌داد و این مربی ایتالیایی باید کمی صبرش را بیشتر می‌کرد زیرا او می‌دانست که ایران تحریم است و ممکن است پولش را دیرتر هم بگیرد. به هر حال دیگر داستان استراماچونی تمام شده و الان مجیدی سرمربی استقلال است.

عملکرد خط حمله استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال خط حمله فوق العاده خوبی دارد دیگر من در مورد آن چه بگویم هم قائدی و هم شیخ دیاباته فوق العاده ظاهر شدند و اگر همین روند را ادامه دهند یکی از آنها آقای گل لیگ خواهد شد.

روند یارگیری تیم را چطور می‌بینید؟

قطعا با تشخیص سرمربی تیم بازیکنان جدید به تیم اضافه می‌شوند و مجیدی بر اساس نیازهایش یارگیری می‌کند امیدوارم که نقاط ضعف تیم برطرف شود.

این استقلال می‌تواند قهرمانی لیگ را به دست آورد؟

کار سختی است اما غیرممکن نیست زیرا استقلال در نیم فصل اول نشان داد که توانایی کسب این عنوان را دارد همچنین اختلاف امتیازی زیادی با صدر وجود ندارد و این مساله قابل جبران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز