خبرگزاری کار ایران

اکبرصادقی در گفتگو با ایلنا:

هیچ جا بهتر از شهرخودرو نیست/ به تمامی بازیکنان لیگ پیشنهاد می‌کنم یک روز شاگرد گل‌محمدی باشند

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۶۴۷

کاپیتان تیم شهرخودرو خراسان گفت: دوست دارم به تمامی بازیکنان لیگ پیشنهاد کنم که یک روزی حتما شاگرد گل‌محمدی باشند تا بدانند ایشان چقدر مربی بینظیر و با اخلاقی است.

اکبر صادقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط شهرخودرو در نیم فصل اول اظهار داشت: تیم ما در نیم فصل اول با توجه به بضاعتی که داشت نتایج خوبی کسب کرد فکر می‌کنم اگر کمی خوش شانس‌تر بودیم میتوانستیم نتایج بهتری هم بگیریم و در جدول جایگاه بهتری داشته باشیم. هنوز هم زمان زیادی داریم خوشبختانه تیم ما در نقل و انتقالات موفق عمل کرده است، بدون شک در این زمان باقی مانده هم با توجه به مدیریت آقای حمیداوی بازیکنان بهتری را جذب خواهیم کرد زیرا در نیم فصل دوم به دلیل حضور در آسیا و لیگ برتر کار سختی پیش رو داریم و به همین خاطر به جذب بازیکنان مستعد و با کیفیت بیشتری نیاز داریم. 

وی ادامه داد: تیم ما چند بازیکن خوبش را هم از دست داد که برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم ولی خوب ما مجبور هستیم هرطور که هست به کارمان ادامه دهیم و تلاشمان را بکنیم زیرا که از هفته آینده بازی‌ها شروع می‌شود، روز جمعه هم یک بازی دوستانه با سپاهان انجام دادیم که برای آمادگی بازیکنان و تیم خیلی لازم بود. امیدوارم بتوانیم نیم فصل دوم را با قدرت شروع کنیم. 

کاپیتان شهرخودرو خراسان در خصوص عملکردش در نیم فصل اول گفت: در مورد خودم که نمی‌توانم نظری بدهم ولی فکر می‌کنم که شهرخودرو بازی‌های خوبی انجام داد اگر بخواهیم نتایج بهتری بگیریم باید تجربه‌مان را بالا ببریم. بدون تردید تمامی نفرات تیم در نیم فصل دوم میجنگند تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم. 

صادقی در خصوص اینکه آیا از تیم‌های دیگر لیگ برتر پیشنهادی دارد یا خیر گفت: تمامی بازیکنان تیم ما و خود من هم در این دوسال که هدایت تیم را آقای گل‌محمدی به عهده داشته از تیم‌های بسیار خوب لیگ پیشنهادات عالی داشتیم ولی فکر می‌کنم با توجه به شرایط و امکاناتی که در شهرخودرو داریم و وجود شخص بزرگی مثل آقای حمیداوی که همیشه و در هر شرایطی پشت تیم بوده و بازیکنان را ساپورت کرده است هیچ جا برای من و بازیکنان تیم بهتر از این تیم نخواهد بود زیرا که آقای گل محمدی مربی بسیار با دانش و کاربلدی است و زحمات بسیار زیادی برای موفقیت تیم شهرخودرو کشیده است دوست دارم از همین جا به تمامی بازیکنان لیگ پیشنهاد بدهم که یک روزی حتما شاگرد آقا یحیی باشند تا بدانند ایشان چقدر مربی بینظیر و با اخلاقی است. 

وی در واکنش به اینکه شایعاتی در خصوص پیوستن یحیی گل‌محمدی برای سرمربی‌گری تیم‌ملی مطرح است گفت: بدون شک هر سرمربی آرزو دارد که یک روزی بتواند هدایت تیم‌ملی کشورش را به عهده بگیرد، آقای یحیی هم از این موضوع مستثنی نیست. در جریان جزئیات این موضوع نیستم ولی از صمیم قلب دوست دارم که آقا یحیی پیش ما بماند ما روزهای بسیار خوبی با ایشان داشتیم همچنان هم خواهیم داشت برنامه‌ها و اهداف زیادی داریم که قطعا با کمک ایشان عملی خواهد شد امیدواریم که آقا یحیی پیش ما بماند اگر هم تصمیم دیگری دارد و قرار است که سرمربی تیم‌ملی شود برای ایشان آرزوی موفقت میکنیم. 

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز