خبرگزاری کار ایران

وینگر برزیلی در مسیر استوکس و اروین؟

مازولا قصد بازگشت به تراکتور را ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۶۲۴

بازیکن برزیلی تراکتور بعد از گذشت چند روز از شروع تمرینات این تیم هنوز به اردوی سرخپوشان تبریزی ملحق نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مارسلینیو جونیور لوپز آرادو ملقب به مازولا همچنان در تمرینات تراکتور غایب بوده و به نظر می‌رسد قصد بازگشت به تمرینات این تیم را نداشته باشد.

تراکتوری‌ها در حال حاضر در ترکیه اردو زده‌اند و پیگیری‌ها تا روز گذشته نشان از این داشت که همچنان منتظر بازیکن برزیلی خود هستند ولی ظاهرا او قصد بازگشت ندارد.

وی هفته گذشته در مصاحبه‌ای احتمال وقوع جنگ در خاورمیانه را بهانه عدم بازگشت خود قرار داده و اعلام کرد که منتظر است تا ببیند شرایط چه می‌شود.

این درحالی است که او در این مصاحبه از تمایل خود برای بازگشت به فوتبال کشورش خبر داده و عنوان کرد که اگر فرصت و پیشنهاد بازی در برزیل داشته باشم بهتر است.

با توجه به خروج فورچونه و سوگیتا از فهرست تراکتور و در صورتی که جدایی مازولا نیز قطعی شود، تنها یک بازیکن خارجی در لیست این تیم باقی می‌ماند و آن هم ویلیان میمبلای پرویی خواهد بود.

باید دید که آیا تراکتوری‌ها با جدایی این بازیکن موافقت می‌کنند و یا تصمیم دیگری خواهند گرفت.

فصل گذشته هم هری اروین و آنتونی استوکس بعد از رفتن به تعطیلات نیم فصل به تمرینات این تیم برنگشتند، اروین دیگر به ایران نیامد و استوکس هم بعد از چند ماه تاخیر به این تیم برگشت ولی در پایان فصل با وجود داشتن قرارداد تبریز را ترک کرد و به تیم دیگری پیوست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز