خبرگزاری کار ایران

یک نکته درباره گزینه پرحرف و حدیث آبی‌ها در ۴ فصل اخیر

459 روز مصدومیت از 2015 تا به امروز!

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۶۱۵

آنچه قابل‌چشم‌پوشی نیست مصدومیت‌های سریالی و طولانی این بازیکن در4 فصل اخیر است که ریسک خرید این بازیکن هرچند ارزان‌قیمت را حسابی بالا می‌برد.

به گزارش ایلنا،سهمیه آسیایی استقلال مشخص شد. خریدی که هنوز نیامده حرف‌وحدیث‌های زیادی پشت سر او به راه افتاده است. شایعاتی درباره توافق‌های پشت پرده برای خرید این بازیکن 27 ساله دورگه نیجریه‌ای- استرالیایی شنیده می‌شود که نه پست بازی‌اش آن چیزی است که استقلالی‌ها به لحاظ فنی نیازمند آن هستند و دنبالش بودند و نه کارنامه و آمار گلزنی اش از یک خرید خوب و باکیفیت خارجی خبر می‌دهد! اگر تمام این موارد راهم نادیده بگیریم، آنچه قابل‌چشم‌پوشی نیست مصدومیت‌های سریالی و طولانی این بازیکن در4 فصل اخیر است که ریسک خرید این بازیکن هرچند ارزان‌قیمت را حسابی بالا می‌برد.

حتی اگر تردیدها نسبت به پست بازی یا کیفیت برنی ایبینی را کنار بگذاریم کارنامه مصدومیت‌های او جای نگرانی دارد!بازیکنمی با 4 کاپ قهرمانی در لیگ‌های بلژیک، استرالیا و کره جنوبی که در اغلب این موفقیت‌ها سهم ناچیزی داشته است. مثل بلژیک که حتی یک دقیقه هم برای بروژ به میدان نرفت اما در قهرمانی آن‌ها سهیم شد. این موارد در کنار نام ایجینتی که برنی ایبینی را به استقلال معرفی کرده باعث شده تا حساسیت‌ها و شایعات درباره این خرید زیاد شود. به‌خصوص از او به‌عنوان جایگزین پاتوسی نام‌برده می‌شود که باشگاه در جذب او کم‌کاری کرد تا به فولاد برود.دست‌کم در نگاه اول و روی کاغذ ایبینی خرید خوبی به نظر نمی‌رسد. مگر اینکه مجیدی چیز خاصی در فیلم بازی‌های این بازیکن دورگه دیده و کشف کرده باشد. رزومه و آمار مصدومیت‌های این بازیکن را مرور می‌کنیم.   

459 روز مصدومیت!

در فصل 2015- 2016 این بازیکن 361 روز مصدوم بود و در 57 بازی تیم بروژ بلژیک غایب بود! فصل بعدازآن یعنی 2016-2017 در ونکوور امریکا و MLS لیگ هم 36 روز مصدوم بود و 6 بازی تیمش را از دست داد. در فصل 2017-2018 هم در جونبوک موتورز کره جنوبی 36 روز مصدوم بود و 7 بازی را از دست داد. فصل 2018-2019 هم 25 روز مصدوم بود و در 6 بازی تیمش غیبت داشت. 459 روز مصدومیت و غیبت در 76 بازی طی 4 فصل اخیر کارنامه مصدومیت‌های این بازیکن است که گفته می‌شود فرهاد مجیدی هم او را تائید کرده است!  آمار ایبینی در آخرین باشگاهش یعنی جونبوک موتورز کره جنوبی طی 2 فصل حضور در این باشگاه 13 بازی در کی لیگ است. نتیجه 418 دقیقه بازی این مهاجم هم فقط یک گل و یک پاس گل بود! در باشگاه قبلی و MLS لیگ هم  25 بازی است. تو در 1051 دقیقه بازی فقط یک گل زده و 2پاس گل داده است که رزومه قابل دفاعی نیست! در بلژیک هم حتی یک بازی هم انجام نداد.

فقط یک بازی در پست موردنظر

استقلال به دنبال به هافبک طراح یا بازیکن پشت مهاجم بود. برای همین قرار بود آیاندا پاتوسی جذب شود. بازیکنی که درست در پست موردنیاز آبی‌ها بازی می‌کند. پست اصلی بازیکن موردنظر استقلالی‌ها وینگر راست است.در دوران فوتبالش 50 بازی در این پست انجام داده است که حاصل آن 10 گل و 4 پاس گل بود. دومین پست تخصصی ایبینی 27 ساله مهاجم نوک است. 15 بازی در این پست انجام داده و موفق شده 3 گل بزند و یک پاس گل بدهد.به‌عنوان وینگر چپ هم 15 بازی انجام داده است که نتیجه‌اش یک گل و یک پاس گل بود. به‌عنوان هافبک چپ هم 11 بازی انجام داده است که 35گل زده و 3 پاس گل داده است. 4 بازی هم در پست هافبک راست به میدان رفته که گل و پاس گل نداده بود. در پست موردنیاز و موردنیاز استقلال هم در تمام دوران فوتبالش فقط یک بازی انجام داده که هیچ توفیقی هم در آن نداشته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز