خبرگزاری کار ایران

معرفی جانشین گابریل کالدرون

رسمی؛ یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۴۴۹

سرمربی شهر خودرو در نیم فصل نخست از این پس هدایت سرخپوشان تهرانی را بر عهده دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی شهر خودرو با جدایی از این تیم به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس معرفی شد.

سرخپوشان که در هفته‌های اخیر درگیر ماجرای گابریل کالدرون و تلاش برای بازگرداندن وی به ایران بودند در نهایت با او به توافق نرسیدند تا ناچار به تغییر کادرفنی شده و یکی از گزینه‌هایی که نامش به عنوان گزینه هدایت این تیم مطرح شده بود را به خدمت بگیرند. 

علاوه بر گل‌محمدی، از دو گزینه خارجی نیز به عنوان نامزدهای مربیگری در پرسپولیس و جانشینی کالدرون یاد می‌شد که در نهایت مسئولان باشگاه با یحیی به توافق رسیدند. 

گل‌محمدی در نیم فصل نخست رقابت‌ها سرمربی شهر خودرو بود و با این تیم نتایج درخشانی گرفت و حالا پس از چند سال دوباره روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست.

سرمربی سابق تیم‌های تراکتور، نساجی مازندران، صبای قم، نفت تهران و ذوب آهن، پیش از این سابقه حضوری کوتاه مدت در پرسپولیس به عنوان سرمربی را در کارنامه دارد که بعد از شکست در فینال جام حذفی مقابل سپاهان در دیداری که مهدی مهدوی کیا نیز در آن به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود، به همکاری‌اش با این تیم خاتمه داده بود و اکنون بعد از چند سال بار دیگر به این تیم بازگشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز