خبرگزاری کار ایران

تا آخر پیگیر پرونده بازگشت ارسلان مطهری هستیم

جمشیدی: توافق با سرمربی جدید صحت ندارد/ تا امشب همه چیز معلوم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۲۸۳

سخنگوی باشگاه ذوب آهن خبر منتشر شده روی خروجی سایت این باشگاه را تکذیب کرد.

احمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص خبر منتشر شده روی سایت رسمی باشگاه مبنی بر توافق با سرمربی جدید اظهار داشت: این خبر صحت ندارد و هنوز به گزینه نهایی نرسیدیم. آقای محمدی مدیرعامل باشگاه در حال حاضر تهران است و مشغول مذاکره و قرار است تا امشب گزینه نهایی معرفی شود ولی هنوز این توافق انجام نشده است.

وی افزود: در حال حاضر از بین گزینه‌های مختلف به 2 گزینه رسیدیم که هر دو خارجی هستند و با یکی از آنها تا امشب به توافق می‌رسیم و سرمربی جدید معرفی خواهد شد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در مورد طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی جدید هم گفت: به هر حال مشکلی بوده که پیش آمده و ما قصد داشتیم سرمربی ایرانی انتخاب کنیم ولی مذاکره ما با گزینه‌های مختلف به نتیجه نرسید و آقای دایی هم اعلام کرد نمی‌تواند به اصفهان بیاید و به همین دلیل این پروسه طولانی شده است ولی تا امشب دیگر همه چیز نهایی می‌شود.

جمشیدی در مورد از دست رفتن فرصت نقل و انتقالات باشگاه و جدایی 2 بازیکن این تیم هم اهظار داشت: ما با کمیته فنی در حال بررسی نقل و انتقالات هستیم و یک گلر هم به خدمت گرفتیم و با بازیکنان دیگر هم مذاکره می‌کنیم. یک دفاع و یک مهاجم قرار است به خدمت بگیریم. در خصوص دو بازیکنی که جدا شدند فخرالدینی را به دلیل اینکه یک مدافع راست داشتیم با توافق به تراکتور دادیم ولی جدایی مطهری غیر قانونی بوده و شکایت‌مان را مطرح کردیم و تا آخرش هم پیگیری می‌کنیم و عقیده داریم مطهری بازیکن ما است.

وی در مورد اینکه مطهری با استفاده از بند فسخ و عدم دریافت مطالباتش جدا شده گفت: ما مدارکمان را به مراجع ذیربط ارائه دادیم و تا آخر پیگیر ماجرا هستیم. اینکه می‌گویند فقط 30 درصد پرداخت شده درست نیست و مطهری بیشتر پول گرفته است و مدارکش هم موجود است.

سخنگوی ذوب آهن در مورد جدایی اسماعیلی‌فر هم عنوان کرد: این بازیکن در جمع ما می‌ماند و با ما قرارداد دارد و همه پیشنهاداتی که برای او آمد را رد کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز