خبرگزاری کار ایران

نشست مسئولین ورزش ایران با مقامات و مدیران کمیته بین المللی المپیک در لوزان سوئیس

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۲۷۰

نشست مشترکی با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی با مدیران و مقامات مختلف کمیته بین المللی المپیک در مقر IOC برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این نشست با حضور " پره میرو" معاون اجرایی ارتباطات با جنبش المپیک، "جیمز مک لود" مدیر روابط کمیته‌های ملی المپیک و همبستگی المپیک، "جروم پویوی" رئیس نظارت و روابط سازمانی، "الیور نیامکی " رئیس ارتباطات با کمیته‌های المپیک آسیا و رئیس بخش ورزشکاران همبستگی المپیک و خانم الیان بریلیارد دستیار شخصی معاون اجرایی، روابط کمیته‌های ملی المپیک و همبستگی المپیک برگزار شد.

در این نشست مسئولین ورزش کشورمان گزارشی از سیاستهای کلی ورزش کشور و حمایت دولت از ورزش ارائه نموده و در خصوص نحوه تعامل و همکاری طرفین در عرصه‌های مختلف به گفتگو پرداخته و نظراتی را عنوان داشتند که مقامات و مدیران اجرایی IOC خواستار استمرار این تعاملات و گفتگو‌ها بودند تا بدین وسیله برخی ذهنیت‌های که بوجود می‌آید برطرف گردد.

در این نشست مدیران و مقامات IOC ضمن تاکید بر اجرای کامل منشور المپیک حمایت‌های خود را از ورزش ایران، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و کلیه فعالیتهای ورزشی کشورمان اعلام داشتند و مقرر شد این حمایت‌ها گسترش پیدا کند.

همچنین مسئولین ورزش کشورمان ضمن قدردانی از حمایتهای کمیته بین المللی المپیک از ورزش ایران، خواستار افزایش این حمایتها شدند و مدیران اجرایی کمیته بین المللی المپیک ضمن استقبال از برگزاری چنین جلساتی عنوان داشتند بدون تردید برگزاری چنین دیدارهایی باعث افزایش تعاملات و همکاری‌های طرفین خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز