خبرگزاری کار ایران

اولین مرحله لیگ کاراته وان سری آ ۲۰۲۰- شیلی؛

گنج زاده فینالیست شد/ اباذری به دیدار رده‌بندی راه یافت

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۱۶۹

۲ نماینده سنگین وزن ایران به دیدارهای فینال و رده‌بندی لیگ جهانی شیلی راه یافتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در ادامه اولین روز لیگ سری آ شیلی که با حضور ۴۶۶ کاراته کا از ۶۵ کشور پیگیری شد، در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم، سجاد گنج زاده موفق شد به فینال راه یابد و اباذری به دیدار رده‌بندی رسید.

سجاد گنج زاده در اولین دیدار ۹ بر صفر از سد الکساندر بنجامین ریوست از کانادا گذشت. در ادامه ۳ بر یک برایان ایر از آمریکا را برد.

صالح اباذری دیگر نماینده این وزن بود که ابتدا ۷ بر صفر آدام راموس کاراته کایی از برزیل را برد. سپس ۳ بر صفر مقابل آلپ ارسلان یامان اوغلو از ترکیه دارنده یک طلا، یک نقره و یک برنز کاراته وان‌های ۲۰۱۹ و برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۸ به برتری رسید.

سجاد گنج زاده و صالح اباذری ۲ نماینده شایسته کشورمان برای راهیابی به فینال در مسابقه نیمه نهایی مقابل هم قرار گرفتند که حاصل آن برتری یک بر صفر گنج زاده بود. با این نتیجه گنج زاده فینالیست شد و اباذری به جدول شانس مجدد راه یافت.

روز یکشنبه گنج زاده و جاناتان هورنه آلمانی برای کسب مدال طلا رودرروی هم قرار خواهند گرفت و صالح اباذری نیز برای کسب مدال برنز با برایان ایر از آمریکا مبارزه می‌کند.

پیش از این هم رزیتا علیپور و ذبیح الله پورشیب به فینال راه یافته بودند. سارا بهمنیار هم به دیدار رده‌بندی رسید.

بدین ترتیب تیم ایران ۳ نماینده در فینال و ۲ کاراته کا در دیدار رده‌بندی روز یکشنبه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز