خبرگزاری کار ایران

استیلی در «سلام صبح بخیر»:

مقابل کره جنوبی بهتر از ازبکستان بازی می‌کنیم/ چون بازی ازبکستان فیزیکی بود، قائدی را از اول بازی ندادیم

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۱۴۲

سرمربی تیم امید گفت: یکی از سخت ترین بازی هایمان با کره جنوبی است. بعد از بازی ازبکستان از بچه ها خواستم داخل استادیوم بمانند و یک دقیقه بازی کره را از نزدیک ببینند.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی در گفتگوی تلفنی با برنامه سلام صبح به خیر درباره علت عدم برتری ایران مقابل ازبکستان گفت: تیم ما یک بازی فوق العاده خوب جلوی ازبکستان انجام داد. ما چند ماه پیش که مقابل این تیم بازی کردیم، نتیجه خوبی به دست نیاوردیم اما با تغییر آنالیز در قالب بازیکن و کار تاکتیکی، این تیم را به خوبی شناختیم و بچه ها فوق العاده خوب بازی کردند و اگر قدر موقعیت هایمان را می دانستیم می توانستیم از بازی برنده بیرون بیاییم.

وی درباره ترس بازیکنان حین بازی اظهار کرد: ما چند بازیکن جدید از جمله مجتبی نجاریان و متین کریم زاده را اضافه کردیم که دومین بارشان بود بازی می کردند. رضا دهقانی هافبک و زننده گل هم دومین بازی بود که با ما بود. کمبود تجربه در این بازیکنان اثرگذار بود. دروازه بانمان نیز اولین بازی اش را تجربه می کرد. اما بچه ها خیلی خوب به صحبت ها گوش دادند و تمریناتی که فقط طی دو هفته داشتیم. یک هفته در قطر و یک هفته در تایلند تمرین کردیم.

سرمربی تیم ملی امید ایران تاکید کرد: ازبکستان دوره قبل قهرمان این بازی‌ها و تایلند نایب قهرمان بود. خود AFC هم اذعان دارد این سخت ترین گروه است.

استیلی درباره حضور برخی بازیکنان در پست غیرتخصصی توضیح داد: آقای نورافکن در بازی های مقدماتی و دوستانه ای که انجام دادیم اکثرا دفاع وسط بود و در این پست تجربه داشت و ما نیازمند یک بازیکن باتجربه بودیم. عارف آقاسی و امید نورافکن در تمام بازی های ما در خط دفاعی بازی کردند و به عنوان لیدر از ایشان می توانیم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: رضا دهقانی هم در پست هافبک دفاعی و هم در پست وینگر بازی کرده است. مهدی خانی هم زمانی که با ما بود هم مقدماتی و هم بازی های دوستانه هافبک دفاعی بود. این بازیکنان اکثر چند پسته هستند و این موضوع خیلی برای ما سودمند است.

استیلی در پاسخ به اینکه چرا از مهدی قائدی از ابتدا در زمین استفاده نشد، گفت: بازی با ازبکستان یک بازی فیزیکی بود و شرایط آب و هوا خیلی در قوای جسمانی بازیکنان تاثیرگذار بود. ما بازی را با یک فوروارد که الله یار صیاد منش  شروع کردیم و خواستیم نبرد فیزیکی که بازیکنان انجام می دهند تمام شود و قائدی بیاید و از خستگی آنها استفاده کند. در نیمه دوم وقتی قائدی وارد زمین شد تاثیرگذاری زیادی داشت و بار هجومی ما را زیاد کرد و شرایط خیلی خوبی از نظر روانی داشت و وقتی به زمین رفت کاملا می دانست باید چه کند.

سرمربی تیم ملی امید درباره بازی با کره جنوبی که به منزله مرگ و زندگی برای این تیم تلقی می شود، تاکید کرد: یکی از سخت ترین بازی هایمان با کره جنوبی است. بعد از بازی ازبکستان از بچه ها خواستم داخل استادیوم بمانند و یک دقیقه بازی کره را از نزدیک ببینند. بعد از بازی هم گروه آنالیزی ما 7، 8 بازی کره جنوبی را تحلیل کرد و درباره نحوه بازی کردن آنها، بازیکنان و روش و شکل بازی اش برای بچه ها صحبت کردیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا می بریم، گفت: بازی سختی است ولی بهتر از ازبکستان  بازی خواهیم کرد. اگر دچار اشتباهات فردی نشویم می توانیم نتیجه خوبی بگیریم. مردم عزیز برای ما دعا کنند و قول می دهم بچه ها نهایت سعی و تلاششان را می کنند تا باعث خوشحالی مردم شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز