خبرگزاری کار ایران

من هم پیشنهاد داشتم ولی جدا نشدم

بوحمدان: ما هم مثل همه منتظر معرفی سرمربی جدید هستیم/ باشگاه باید به فکر پرداختی‌ها باشد

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۰۸۳

هافبک ذوب آهن در مورد شرایط این تیم و طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی جدید باشد.

حمید بوحمدان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای ذوب آهن اظهار داشت: ما تمریناتمان را در این مدت به طور مرتب پیگیری کردیم و آقای استکی کار را به طور کامل زیر نظر داشته ولی خب اوضاع تیم خیلی خوب نیست چون نبود سرمربی یک جورهایی بازیکنان را بلاتکلیف کرده است و این شرایط به سود ذوب آهن نیست.

وی در مورد طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی جدید افزود: مدیریت قطعاً در تلاش است که هر چه زودتر سرمربی مشخص شود و در جلسه‌ای که با بازیکنان داشت اعلام کرد سرمربی جدید که قطعاً خارجی است تا 1-2 روز آینده مشخص خواهد شد تا از این بلاتکلیفی خارج شویم و کارمان را شروع کنیم و زمان را بیشتر از این از دست ندهیم.

هافبک ذوب آهن در مورد اینکه هواداران این تیم نگران وضعیت موجود هستند هم گفت: ما هم نگران هستیم و مثل همه منتظریم سرمربی جدید انتخاب شود و همانطور که گفتم طبق قول مدیریت طی امروز و فردا سرمربی جدید معرفی خواهد شد.

بوحمدان در مورد اینکه انتخاب سرمربی خارجی در این مقطع مناسب است یا نه هم عنوان کرد: درست است که سرمربی خارجی شاید از شرایط فوتبال ایران شناخت نداشته باشد و مدتی طول بکشد تا کار دستش بیاید ولی خب وظیفه ما بازیکنان و اعضای کادرفنی است که کمک کنیم این مشکل به حداقل برسد و به تیم ضربه نزند. هرچه مسئولان باشگاه صلاح بدانند قطعاً بهترین تصمیم ممکن است و به هرحال با گزینه‌های ایرانی به توافق نرسیدند و حالا سراغ مربی خارجی رفته‌اند.

وی در مورد از دست رفتن فرصت نقل و انتقالات و جدایی دو بازیکن تاثیرگذار ذوب آهن هم گفت: دو بازیکن خیلی خوب و تاثیرگذار از جمع ما جدا شدند و امیدوارم در فرصت کوتاه باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات بازیکنان خوبی جایگزین شوند و مدیریت هم به فکر این مشکل هست و جای نگرانی نیست. نفراتی هم که جدا شدند امیدوارم در تیم جدید موفق باشند.

هافبک ذوب آهن در مورد اینکه مطهری و فخرالدینی با توجه به عدم پرداخت به موقع حق و حقوقشان توانستند از بند فسخ استفاده کنند هم خاطرنشان کرد: به هر حال آنها تصمیم گرفتند جدا شوند ولی در مورد پرداختی‌ها ما تا کنون 30 درصد گرفتیم که قول دادند به زودی بازهم دریافتی داشته باشیم. ما باشگاه را درک می‌کنیم ولی باشگاه هم باید به فکر پرداختی‌ها باشد چرا که در این اوضاع اقتصادی خیلی سخت است که پول‌مان را دیر دریافت کنیم. باشگاه قول‌هایی داده که امیدوارم عملی شود.

بوحمدان در مورد اینکه خودش پیشنهاد جدایی داشت هم گفت: بله من از لیگ برتر پیشنهاد داشتم ولی خودم دوست داشتم در ذوب آهن بمانم و این پیشنهاد را رد کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز