خبرگزاری کار ایران

رد پیشنهاد نجومی گل‌گهر برای مرادی توسط ماشین سازی

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۰۶۹

باشگاه ماشین سازی تبریز در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تنها اجازه خروج دو بازیکن را صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با توجه به نتایج قابل توجهی که در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر به دست آورد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی توجه تیم‌های لیگ برتری را به خود جلب کرد.

بعد از جدایی رسول خطیبی، مسئولان باشگاه ماشین سازی ممانعت سخت و جدی برای حفظ شاکله اصلی این تیم داشته و تا به امروز تنها اجازه فسخ قرارداد دو بازیکن را صادر کرده‌اند. احمد زنده روح و سامان نریمان جهان دو بازیکنی هستند که با سختی فراوان موفق به دریافت رضایت‌نامه شده و قرارداد خود را فسخ کردند تا راهی تیم‌های جدید خود شوند.

از تیم ماشین سازی قرار بود سه بازیکن به تیم گل گهر منتقل شوند که باشگاه تبریزی تنها یا جدایی زنده روح موافقت کرده و بابک مرادی و قائد اسلامی خواه در تبریز ماندنی شدند. در این راستا به گوش می‌رسد مسئولان باشگاه گل گهر که تمایل فراوانی به انتقال مرادی نیز داشتند برای دریافت رضایت‌نامه و فسخ قرارداد این بازیکن طی چند هفته مذاکره با باشگاه حتی تا رقم یک میلیارد تومان برای صدور برگه فسخ قرارداد هم پیش رفتند که با مخالفت مواجه شده بود.

مرادی به عنوان یکی از مهره‌های اصلی خط حمله ماشین سازی در نیم فصل اول با چند پیشنهاد لیگ برتری دیگر هم رو به رو شده بود که با تاکید باشگاه در روزهای پایانی نقل و انتقالات نمی‌تواند از این تیم جدا شود و برای ادامه فصل با ماشین سازی ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز