خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت سروش رفیعی با سرخ‌ها و جذب مهاجم

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۹۹۲

مجتبی سرآسیایی گفت: هواداران نگران مباحث مربوط به خط حمله شهرخودرو نباشند، به زودی خبرهای خوشی را به اطلاع می‌رسانیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از  سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی شهرخودرو خراسان، مجتبی سر‌آسیایی در خصوص آخرین وضعیت تیم شهرخودرو اظهار کرد: پس از منتفی شدن اردوی خارجی، تمرینات را در‌مشهد آغاز کردیم و در ادامه اردویی خوب را در اصفهان آغاز نمودیم. امروز هم دیدار تدارکاتی خوبی مقابل سپاهان برگزار کردیم که از بار فنی بالایی برخوردار بود. باید از مدیریت سپاهان و امیر قلعه‌نویی بابت این میهمان‌نوازی تشکر کنیم.

سرآسیایی درخصوص آخرین وضعیت سروش رفیعی تصریح کرد: به شایعات ابدا توجه نمی‌کنیم، در تابستان رفیعی قراردادی ۲ ساله با باشگاه شهرخودرو منعقد کرده و بازیکن این تیم محسوب می‌شود. با حمیداوی مالک باشگاه نیز در این باره صحبت داشتم و بی‌توجه به شایعات و صحبت‌هایی که فضای مجازی و رسانه‌ها مطرح می‌شود، بهترین تصمیم‌گیری ممکن را در این خصوص اتخاذ خواهیم‌کرد و اجازه نمی‌دهیم هیچ یک از طرفین با مشکلی روبه‌رو شوند.

مدیر تیم شهرخودرو در رابطه با جذب بازیکن در خط حمله گفت: خبرهای خوبی برای هواداران داریم که به زودی به اطلاع خواهدرسید. با 3 و 4گزینه خارجی و داخلی مذاکراتی داشته‌ایم، اما تا قطعی شدن و انعقاد قرارداد از اعلام اسم آنها پرهیز می‌کنیم. با توجه به اینکه شهرخودرو یکی از چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست، شک نکنید که با تلاش و مدیریت  حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو، کارآمدترین بازیکنان را جذب می‌کنیم تا در نیم‌فصل دوم و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به بهترین نتایج ممکنه دست یابیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز