خبرگزاری کار ایران

دولت آبی - دولت قرمز؛ تعابیر بی‌معنی در فضای هواداری

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۹۸۹

منتسب کردن دولت و وزارت ورزش به طرفداری از یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس در فضای هواداری امروز باب شده ولی منطقی به نظر نمی‌رسند.

به گزارش ایلنا، شرایط سیاسی کشور هم متفاوت از تابستان است. انتخابات نزدیک است و دولت اصلاً دلش نمی‌خواهد سبب شود نهادهای مرجع و اثرگذارش آسیب ببینند.

استقلال و پرسپولیس جزو همین دسته‌های مرجعند! آن هم در روزگاری که تحریم‌ها دولت را وادار کرده فشار اقصادی را روی دوش مردم بیندازد.

برای همین اهل پاستور هر کار بتوانند می‌کنند تا این دو آسیب نبینند چون چاره‌ای ندارند!

‌هیچ درکی از جنگ هواداران این دو تیم ندارم! ‌ساده‌انگارانه است که مسعود سلطانی‌فر یا مازیار ناظمی یا هر کدام دیگر از مدیران ارشد ورزش را هوادار یکی از این دو تیم بدانیم که برای ناکامی آن یکی نقشه می‌کشند!

‌اما انتقاد آنجا رواست که بگوییم ترکیب هیأت‌مدیره این دو باشگاه آنقدر ناهمگون است که فرصتی برای انجام کار درست ندارند!

یکی دیگر از خارجی‌هایی که تابستان به فوتبال ما آمد، یک آرژانتینی نام‌آشنا بود. از بدشانسی‌های گابریل کالدرون اما این است که بعد از برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت پرسپولیس نشست.

مرد یخی کروات در سال‌های حضورش در پرسپولیس هفت جام گرفت و بی‌نهایت محبوب هواخواهان شد! آن هم در سال‌هایی که برجام سببی بود تا اقتصاد قفل نباشد.

این وسط خبر می‌رسد کالدرون هم که کلی طلب از سرخ‌پوشان دارد با پیشنهاد چرب و نرم امارات متحده عربی مواجه شده و مدیران هم بدشان نمی‌آید همبازی سابق مارادونا هم از ایران برود! اگر سرمربی سرخ‌های پایتخت هم ایران را ترک کند، فوتبال ایران در سال ۲۰۱۹ کلکسیون ناکامی‌هایش را

تکمیل کرده.

‌راستی اوایل هفته خبر رسید بود استرا از دوحه و از قطر پیشنهاد خوبی داشته است.

‌تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز