خبرگزاری کار ایران

کره جنوبی را ببریم صعود می‌کنیم

پیروانی: نورافکن به عنوان لیدر باید هافبک بازی کند / استیلی سرمربی بزرگی است؛ همه باید از او حمایت کنند

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۸۶۹

سرمربی اسبق تیم امید ایران گفت: ما تیم خوبی داریم اما دیروز با توجه به اینکه می‌توانستیم برنده بازی باشیم، به تساوی رسیدیم.

غلامحسین پیروانی در گفتگو با ایلنا درباره تساوی تیم امید در نخستین دیدار از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا برابر ازبکستان اظهار داشت: بازی با به طور کامل مشاهده کردم. تیم ما پیشرفت داشته است باتوجه به اینکه در بازی تدارکاتی مقابل همین ازبکستان با نتیجه 4 بر یک شکست خورده بودیم. البته این را بگویم که نمی‌خواهم زحمات آقای مجیدی را نادیده بگیرم چون ما در حالی شکست خورده بودیم که او همه نفرات را در اختیار نداشت.

او ادامه داد: ما تیم خوبی داریم اما دیروز با توجه به اینکه می‌توانستیم برنده بازی باشیم، به تساوی رسیدیم. ای کاش بازی را برده بودیم چون که بازی‌ها رفته رفته سخت می‌شود و ما هم در گروه سختی به اسم گروه مرگ حضور داریم. تیم امید دو سه موقعیت خوب داشت که باید از آن استفاده می‌کرد.

پیروانی درباره حضور امید نورافکن به عنوان مدافع در بازی روز گذشته گفت: فکر می‌کنم اگر ما یک مدافعی داشتیم که نورافکن یک خط جلوتر در خط میانی بازی می‌کرد تیم‌مان بهتر عملر می‌کرد. همه می‌دانیم او در سپاهان هم که به عنوان هافبک بازی می‌کند نقش موفقی داشته و گلزنی هم کرده است. 

سرمربی سابق تیم امید درخصوص اینکه گفته می‌شد تیم امید با تاکتیکی خاصی بازی نکرده گفت: نه اینطور نیست، ازبکستان تیم ضعیفی نبود. نباید اینطور قضاوت کنیم. آنها یک توپ را بی هدف جلو نبردند و از خط دفاع تا حمله خیلی خوب بازی می‌کردند. حفظ توپ عالی داشتند و از نظر من ایده آل بودند. شما ببینید بارسلونا تیم بسیار قوی در بارسلونا است ولی بعضی روزها تیم‌های رو به روی آنها هم طوری بازی می‌کنند که نتوانند تاکتیک‌شان را پیاده کنند. 

او ادامه داد: بدون اینکه بخواهم قضاوت کنم چون همراه تیم امید نیستم و سرمربیان صلاح تیم را بهتر می‌داند اما از نظرم خط دفاعی ما باید یک دفاع چغر داشته باشد و نورافکن به عنوان یک لیدر ایده آل به عنوان هافبک بازی بازی کند. در مسابقه بعدی امیدوارم که کره جنوبی را شکست بدهیم.

پیروانی درباره رویارویی با کره جنوبی اظهار داشت: امید دارم که کارمان سخت نشود من فکر می‌کنم بازی با ازبکستان سخت‌ترین مسابقه ما در این گروه بود و بازی مقابل کره به این اندازه سخت نخواهد بود. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و برای بازیکنان تیم امید آرزوی موفقیت دارم که در این بازی برنده شوند. از نظرم کره را شکست بدهیم می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

سرمربی اسبق فجرسپاسی درخصوص انتقاداتی که پیرامون حضور حمید استیلی روی نیمکت تیم امید مطرح شده گفت: استیلی مگر چه کار بدی کرده است؟ او بازیکن نامی خوبی بوده و در هر صورت مربی باید چه کاری انجام بدهد؟ مگر مربیان خارجی مثل وینگادا اینجا چه کار کردند؟ این تقصیر ماست که به مربیان خودمان اهمیت نمی‌دهیم. تیم امید بیشتر از 40 سال است که نتیجه نگرفته است و الان تمام بازیکنان او در لیگ برتر بازی می‌کنند. او بهترین سرمایه را دارد و مربی بزرگ و خوبی است. شاید از او انتظار داشتند که بیشتر از 4 گل به ازبکستان بزنیم. آنها تیم خوبی داشتند و تلاش زیادی کرده‌اند. همه و همچنین مربیان هم باید از تیم امید و استیلی حمایت کنند و موج مثبت بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز