خبرگزاری کار ایران

مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰؛

شعبانیان: حضور در انتخابی المپیکی تجربه بسیار خوبی بود

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۷۰۴

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در رقابت‌های انتخابی المپیک، گفت: حضور در این مسابقات تجربه بسیار خوبی بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، میترا شعبانیان در ارزیابی عمکرد شاگردانش در بازی آخر مقابل اندونزی، گفت: اندونزی تیم خوب و یکدستی است و بازیکنان با تجربه‌ای در اختیار دارد. اندونزی لیگ والیبال خوبی هم در بخش بانوان دارد.

وی با بیان اینکه بازیکنان ایران مقابل چنین تیمی خوب ظاهر شدند و بسیار خوب بازی کردند، تاکید کرد: درنهایت تجربه اندونزی بر جوانی تیم ایران چربید.

شعبانیان که از عملکرد کلی شاگردانش در رقابت‌های انتخابی المپیک راضی است، ادامه داد: دست بازیکنانم درد نکند. برای تیمی که جوان‌ترین تیم انتخابی المپیک بود و تنها یک ماه قبل از شروع رقابت تازه استارت زد و بسیاری از بازیکنان از آمادگی لازم برای حضور در چنین مسابقاتی برخوردار نبودند، حضور در انتخابی المپیک تجربه بسیار خوبی بود.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: به بازیکنانم امید دارم و یقین دارم بسیاری از این بازیکنان می‌توانند برای آینده تیم ملی بانوان مثمر ثمر باشند.

تیم ملی والیبال بانوان ایران در گروه دوم رقابت‌های انتخابی المپیک با اندونزی، قزاقستان و کره‌جنوبی هم‌گروه بود و در جریان این رقابت‌ها مقابل هر سه حریف خود شکست خورد.

ایران مقابل قزاقستان و کره جنوبی سه بر صفر نتیجه را واگذار کرد اما برابر اندونزی 2 ست برد و یک امتیاز به دست آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز