خبرگزاری کار ایران

پنجعلی: فوت نادر باورکردنی نیست/ او افتاده و سربه زیر بود

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۵۰۲

پیشکسوت پرسپولیس گفت: نادر فردی بسیار سر به زیر، کم حرف و ماخوذ به حیا بود. او در زمان خودش از بهترین دروازه بانان ایران بود.

به گزارش ایلنا، پنجعلی در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس: فوت نادر باورکردنی نیست. او افتاده و سربه زیر بود. تا عصر امروز پیش نادر باقری بودم و خبر فوت او برایم باورکردنی نیست. من امروز از ساعت 12 تا 14:30 پیش نادر بودم. او در بیمارستان فرمانیه حضور داشت و حالش خیلی خوب بود. باورم نمی شود که نادر فوت کرده است.

وی افزود: امروز با بچه ها پیش نادر رفتیم و حال او خیلی خوب بود. چند خاطره از زمان حضور در پرسپولیس برای یکدیگر تعریف کردیم و کلی خندیدیم. وقتی خبر فوت او را به من دادند باورم نمی شد که نادر از میان ما رفته است. حال او خیلی خوب بود و ما منتظر ترخیصش از بیمارستان بودیم. واقعا نمی دانم دیگر چه باید بگویم.

وی ادامه داد: ما سال ها در پرسپولیس و تیم ملی با یکدیگر همبازی بودیم. او فردی بسیار سر به زیر، کم حرف و ماخوذ به حیا بود. نادر در زمان خودش از بهترین دروازه بانان ایران بود که در بازی های آسیایی هم عملکرد خوبی داشت. همه ما از او خاطرات خیلی خوبی داریم. واقعا رفتنش باورمان نمی شود. من در راه بیمارستان فرمانیه هستم تا در کنار خانواده اش باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز