خبرگزاری کار ایران

آخرین تلاش ذوب آهن برای پس گرفتن ارسلان از استقلال

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۳۵۸

ذوبی‌ها برای ممناعت از جدایی ارسلان مطهری دست به اقدام عجیبی زدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پیش از ظهر امروز ارسلان مطهری در نهایت پس از چند روز اخباری که پیرامون پیوستنش به استقلال منتشر شده بود قراردادش را با این باشگاه امضا کرده و بلافاصله در تمرینات آبی‌پوشان حاضر شد تا اولین خرید زمستانی آبی‌ها لقب بگیرد.

این جابجایی در حالی انجام شد که پیش از این مسئولان باشگاه ذوب آهن بارها با صراحت اعلام کرده بودند که اجازه جدایی به هیچ یک از بازیکنان خود نخواهند داد و نفرات کلیدی‌شان از جمله مطهری و اسماعیلی‌فر را تا پایان فصل نیاز دارند.

با این وجود مطهری توانست با استفاده از بندی که در قراردادش وجود داشت به صورت یک طرفه با سبزپوشان فسخ کند و پس از آن به جمع بازیکنان استقلال اضافه شد.

لحاظ کردن بند فسخ قرارداد موضوعی است که در یکی دو فصل اخیر در فوتبال ایران باب شده و به نوعی تضمین پرداختی‌های باشگاه برای بازیکنان لحاظ می‌شود که در خیلی از مواقع منجر به جدایی بازیکن از تیم شده و در همین پنجره زمستانی‌ هم چندین بازیکن به واسطه استفاده از این بند از تیم خود جدا شده و با تیم جدیدی به توافق رسیدند.

باشگاه ذوب آهن اما همچنان پیگیر و مصر به بازگشت مطهری به جمع بازیکنان این تیم و است و در آخرین تلاش‌هایش امروز مبلغی به حساب او واریز کرده تا دریافتی‌اش بیش از کفِ قید شده در بند فسخ قرارداد باشد و از این طریق بتوانند مانع جدایی او شوند ولی به نظر می‌رسد کار از کار گذشته باشد.

روال فسخ قرارداد و پیوستن به تیم دیگر در فوتبال به این شکل است که بازیکن برای فسخ قرارداد به سازمان لیگ مراجعه کرده و با ارائه مستندات خود اقدام به گرفتن برگه فسخ می‌کند و به واسطه آن به باشگاه خواهان خود رفته و قرارداد امضا می‌کند و حالا که مطهری با استقلال قرارداد امضا کرده قائدتاً این مسیر را پیموده و باید کار او را با ذوب آهن تمام شده دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز