خبرگزاری کار ایران

جانشین تاج در اردیبهشت 99 مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۱۴۵

انتخابات فدراسیون فوتبال طبق برنامه از پیش تعیین شده اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، با وجود اینکه پیشنهاد برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال زودتر از موعد از پیش تعیین شده از سوی برخی از اعضا مطرح شده بود ولی تغییری در زمان برگزاری اتفاق نمی‌افتد و طبق برنامه در 24 اردیبهشت برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه فوتبال در ماه‌های آینده روزهای حساسی خواهد داشت برخی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گویند بهتر است انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال هر چه زودتر برگزار شود تا فوتبال رییس خود بشناسد.

وزیر ورزش و جوانان چندی پیش در میزبانی از اعضای هیات رییسه تاکید کرده بود انتخابات فدراسیون فوتبال در موعد از پیش تعیین شده و به صورت قانونی برگزار شود.

فریدون اصفهانیان، یکی از اعضای هیات رییسه در این باره می گوید: « ما باید درنظر داشته باشیم که فرآیند اجرای انتخابات مانند ثبت نام نامزدها و بررسی صلاحیت آنها نیاز به زمان دارد و این مراحل باید طی شود. با این وجود احساس می کنم زمانی برای برگزاری انتخابات پیش از نوروز ۹۹ نداریم. البته باز هم تاکید می کنم هیئت رئیسه در این باره تصمیم گیرنده است. من هم نظرم را در جلسه هیئت رئیسه اعلام می کنم و امیدوارم هر چه به سود فوتبال ایران باشد محقق شود.»

در پی استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال به خاطر مشکلات قبلی حیدر بهاروند ریاست فدراسیون فوتبال را به طور موقت برعهده گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز