خبرگزاری کار ایران

مهرداد بایرامی در گفتگو با ایلنا:

از شرایطم در گل‌گهر رضایت کامل دارم/ تمامی بازی‌های نیم فصل دوم حکم فینال را دارد

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۰۸۳

مهاجم تیم گل‌گهرسیرجان گفت: خدارو شکر در تیم گل‌گهرخیلی راحتم از شرایطم در اینجا رضایت کامل دارم.

مهرداد بایرامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تیم گل‌گهرسیرجان اظهار داشت: متاسفانه تیم ما در نیم‌فصل اول نتوانست نتایج خوبی را کسب کند ولی خوشبختانه موفق شدیم آخرین دیدار تیم را با پیروزی پشت سر بگذاریم، کمی در تعطیلات نقاط ضعفمان را برطرف کنیم. در حال حاضر نه روزی است که تمریناتمان را شروع کرده‌ایم. تمامی تلاشمان را خواهیم کرد که بتوانیم نیم فصل دوم را با قدرت شروع کنیم. بدون شک تمامی پانزده_ شانزده بازی که در نیم فصل دوم پیش رو داریم برای تیم ما حکم فینال را دارد. به این دلیل که امتیاز گل‌گهر به تیم‌های پارس جنوبی، پیکان و سایپا بسیار نزدیک است، شرایط خیلی حساسی برای فاصله گرفتن از انتهای جدول خواهیم داشت. باشگاه گل‌گهر به دنبال جذب نفرات جدید برای تیم است حتما با حضور آن‌ها می‌توانیم نتایج بهتری را کسب کنیم با عملکرد عالی شرایط بهتری در جدول داشته باشیم.

وی در خصوص عملکردش در نیم فصل اول گفت: قطعا زمانی که تیمی خوب نتیجه نمی‌گیرد، عملکرد هیچ کدام از بازیکنان و کادر تیم خوب نبوده که این اتفاق رخ داده است. خودم من هم متاسفانه پنج هفته مصدوم بودم نتوانستم آن طور که باید توانایی‌ام را در زمین به نمایش بگذارم در مجموع فقط می‌توانم بگویم که از عملکردم رضایت ندارم، امیدوارم بتوانم در ادامه با عملکرد مطلوب در بهتر شدن شرایط گل‌گهر مثمر ثمر باشم.

مهاجم تیم گل‌گهرسیرجان در خصوص اینکه آیا از تیم‌های دیگر لیگ برتر پیشنهاد دارد یا خیر گفت: قطعا هر بازیکنی در فصل نقل و انتقالات پیشنهاداتی دارد و من هم از این موضوع مستثنی نیستم ولی خدارو شکر در تیم گل‌گهر خیلی راحتم از شرایطم در اینجا رضایت کامل دارم. همیشه گفته‌ام، باز هم می‌گویم که گل‌گهر یکی از باشگاه‌های بسیار خوب و مجهز در لیگ برتر فوتبال ایران است. تمامی تلاشم را می‌کنم تا بتوانم با نمایش‌های قابل قبول در عالی شدن شرایط تیم به او کمک کنم و باعث شادی هواداران خوب شهرستان باشیم‌.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز