خبرگزاری کار ایران

اوساگونا به فولاد خوزستان پیوست

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۹۴۵

مهاجم سابق ذوب آهن اصفهان به تیم فولاد خوزستان پیوست.

به گزارش ایلنا، کریستین اوساگونا مهاجم اهل کشور نیجریه که فصل گذشته در تیم ذوب آهن اصفهان عضویت داشت، با تیم فولاد خوزستان به توافق رسید و سرخ‌پوشان جنوبی را در ادامه مسابقات لیگ نوزدهم همراهی خواهد کرد.

‌‌این بازیکن 29 ساله پس از ورود به ایران، تست‌های پزشکی را در تهران انجام داد و روز گذشته وارد اهواز شد. وی از امروز در تمرینات فولادمردان حضور یافت و منتظر پاسخ تست‌های پزشکی است تا قراردادش را به صورت رسمی ثبت کند.

‌‌کریستین اوساگونا در نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته به ذوب آهن اصفهان پیوست، در دور برگشت لیگ هجدهم 13 بازی در ترکیب ذوب آهن حضور داشت و یک گل در هفته پایانی مقابل نفت مسجدسلیمان به ثمر رساند. وی همچنین در لیگ قهرمانان آسیا برای ذوب آهن به میدان رفت و موفق به گلزنی شد.

‌‌این مهاجم بلندقامت نیجریه‌ای در تابستان امسال با امضای قراردادی به تیم ججو یونایتد کره جنوبی ملحق شد و در 11 مسابقه از نیم‌فصل دوم لیگ کره به میدان رفت و یک گل هم به ثمر رساند.

‌‌با خاتمه‌ رقابت‌های سال 2019 لیگ کره جنوبی و سقوط تیم ججو یونایتد به دسته پایین‌تر، قرارداد کریستین اوساگونا با این تیم به پایان رسید و اکنون به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند برای فولاد خوزستان بازی کند.

‌‌شایان ذکر است، انس بنی‌یاسین و روح‌الله سیف‌اللهی 2 بازیکن خروجی و سینا زامهران و کریستین اوساگونا 2 بازیکن ورودی فولاد خوزستان در نقل و انتقالات میان فصل لیگ نوزدهم هستند.

‌‌تیم فولاد خوزستان با گزینه‌های دیگری نیز به مذاکره پرداخته است و لیست این تیم تغییرات جدیدی نیز خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز