خبرگزاری کار ایران

شروع عصر آقا کریم در تیم سرخپوش تهرانی؛

باقری؛ جانشین موقت کالدرون در پرسپولیس (تصاویر)

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۶۹۸

مربی پرسپولیس تا زمان بازگشت سرمربی‌ آرژانتینی امور فنی را در دست گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دور جدید تمرینات پرسپولیس برای آمادگی در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر امروز در حالی آغاز شد که گابریل کالدرون،‌ سرمربی آرژانتینی این تیم هنوز به ایران برنگشته است و در غیاب او کریم باقری مسئولیت فنی تیم را بر عهده گرفته و تمرین امروز را برگزار کرد.

کریم باقری چند سالی است که به عنوان تنها عضو ایرانی کادرفنی پرسپولیس مشغول بکار است و در زمان برانکو هم به طور کامل در این مجموعه حضور داشت و همواره او را که بدون شک یکی از نوابغ بزرگ تاریخ فوتبال ایران است به عنوان یک عضو بدون حاشیه و منفعت طلبی و البته مقتدر در کادرفنی سرخپوشان می‌شناسند که نقش پررنگی در موفقیت این تیم در چند سال اخیر داشته است.

در حال حاضر که استراماچونی و ویلموتس ایران را ترک کرده و صحبت از گزینه‌های ایرانی به جایشان مطرح است، احتمال عدم بازگشت کالدرون به تهران را هم باید در نظر گرفت و اگر سرخپوشان هم قصد داشته باشند از داشته‌های داخلی استفاده کنند شاید بتوان گفت کریم باقری یکی از بهترین نفرات موجود است که هم تیم را به شکل دقیق و کامل می‌شناسد و هم بازیکنان از او حساب می‌برند و شاید هوش و نبوغ بالای او در دوران بازی را در عصر مربیگری هم شاهد باشیم. تمرین امروز می‌تواند یک شروع برای عصر آقا کریم در فوتبال ایران باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز