خبرگزاری کار ایران

چیرو فرارا جانشین منصوریان در اصفهان

ذوب آهن به دنبال انتقال رویایی؛ سرمربی ایتالیایی روی نیمکت ذوب؟

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۶۴۸

باشگاه ذوب آهن در تلاش است تا سرمربی ایتالیایی را به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن پس از قطع همکاری با منصوریان در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر هنوز درگیر انتخاب سرمربی جدید خودش است و پس از مذاکره با گزینه‌های مختلف نتوانست با هیچکدام به نتیجه نهایی برسد.

در این مدت گزینه‌هایی مثل ابراهیم‌زاده، تارتار و دایی برای نیمکت سبزپوشان مطرح شدند که در نهایت هیچکدام به توافق منجر نشد و در نهایت باشگاه اعلام کرد جانشین منصوریان مربی خارجی خواهد بود.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد یکی از گزینه‌های جدی سرمربیگری ذوب آهن، چیرو فرارای ایتالیایی است که پیش از این هم در چند مقطع صحبت از آمدن او به ایران بود.

ذوبی‌ها از طریق دو عضو هیئت مدیره خود مذاکراتی را با این مربی انجام داده و پیشنهاد 500 هزار یورویی را به مدت 1.5 سال به این مربی ارائه داده اند.

فررا، در پاسخ به درخواست مذاکره ذوبی ها ابتدا شرط مذاکره با مدیر برنامه ایرانی خود را پیش می‌کشد و از مسئولان باشگاه می‌خواهد پیشنهاداتشان را به او بدهند.

فررا در واکنش به اصرار ذوبی ها پیشنهاد 2 میلیون یورویی را پیش کشید که به نظر می‌رسد با شرایط مالی باشگاه، این پیشنهاد مورد موافقت قرار نگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز