خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های عجیب هافبک برزیلی تراکتور

مازولا: استقلال بزرگترین تیم ایران است/ نمی‌دانم می‌توانم به ایران برگردم یا نه

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۶۳۹

هافبک برزیلی تراکتور از استقلال به عنوان بزرگترین تیم ایران یاد کرد.

به گزارش ایلنا، مازولا، هافبک برزیلی تراکتور در گفتگو با نشریه Vavel در خصوص شرایطش در ایران صحبت کرد.

مازولاد درباره شرایط اخیر ایران و اتفاقات اخیر در خاورمیانه و شهادت سردار سلیمانی که باعث شد خیلی‌ها نگران یک جنگ گسترده شوند نظر خود را این‌طور بیان کرد: منتظر هستم ببینم شرایط چه می‌شود و اینکه می‌توانم به ایران برگردم یا خیر؟ در شهر کوچکی در هتل زندگی می‌کنم که همه شرایط فراهم است. این‌جا خیلی به ورزشکاران و تماشاگران اهمیت می‌دهند. امیدوارم که همه این شرایط و ماجراها ختم به خیر شود. البته اگر فرصت و پیشنهاد بازی در برزیل داشته باشم بهتر است که البته پیشنهاد جدی ندارم و با این شرایط باید به ایران برگردم.

وی در مورد برخوردش با مردم ایران هم گفت: مردم ایران علاقه زیادی به فوتبال دارند و هر جا می‌رویم مردم تقاضای عکس دارند. من در شهر کوچکی هستم و مردم من را به خوبی می‌شناسند. برای همسرم شرایط سخت‌تر است. او در خانه می‌ماند و نمی‌تواند به ورزشگاه برود و بازی‌های ما را ببیند. وقتی هم بیرون می‌رویم باید حجاب داشته باشد.

بازیکن تراکتور در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره رشد فوتبال در ایران گفت: باید تاکید کنم که رشد فوتبال ایران خیلی خوب بوده است و از آن شگفت‌زده شدم. خیلی وقت‌ها ورزشگاه پر می‌شود و جمعیت زیادی هم بیرون می‌مانند. وقتی با تراکتور قرارداد بستم فکر کردم به لیگی متوسط آمدم ولی سطح رقابت‌ها بالاست. بزرگ‌ترین تیم ایران استقلال است که مانند فلامنگو در برزیل است. در بازی برابر استقلال، 100 هزار نفر در ورزشگاه بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز