خبرگزاری کار ایران

حیف شد دایی به اصفهان نیامد

حدادی‌فر: اوضاع ذوب آهن بدون سرمربی هم خوب است/ هواداران چند روز دیگر تحمل کنند سرمربی جدید می‌آید

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۵۵۳

کاپیتان ذوب آهن عقیده دارد طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی فعالیت این تیم را دچار مشکل جدی نکرده است.

قاسم حدادی‌فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اوضاع ذوب آهن و طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی جدید اظهار داشت: با وجود اینکه سرمربی ما هنوز مشخص نشده ولی ما بیکار ننشسته‌ایم و تمرینات‌مان طبق برنامه و منظم زیر نظر حسن استکی و محمد صلصالی پیگیری می‌شود و تمرینات خوبی داشتیم و دوره بدنسازی را هم در زمان خودش انجام دادیم و مشکل جدی وجود ندارد که خیلی جای نگرانی داشته باشد و بدون سرمربی هم اوضاع ما خوب است.

وی افزود: درست است که تیم بدون سرمربی کمی بلاتکلیف است ولی خب اتفاقی است که افتاده ولی هیات مدیره و مدیران باشگاه در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر این موضوع را برطرف کنند و به امید خدا تا پایان هفته جاری یا ابتدای هفته آینده سرمربی جدید هم معرفی می‌شود و مشغول به کار خواهد شد.

کاپیتان ذوب آهن در مورد اینکه برخی بازیکنان این تیم قصد جدایی دارند گفت: من فکر نمی‌کنم اینطور باشد و همانطور که باشگاه گفت همه بازیکنان با ذوب آهن قرارداد دارند و به بازیکنی اجازه جدایی نمی‌دهند و بر همین اساس بعید می‌دانم بازیکنی از جمع ما جدا شود.

حدادی‌فر در مورد اینکه با نبود سرمربی تکلیف نقل و انتقالات چه می‌شود هم توضیح داد: باشگاه مشغول مذاکره با بازیکنان مورد نظر است. ما از لحاظ نفری مشکلات زیادی نداریم و فقط چند بازیکن نیم فصل از جمع ما جدا شدند و باید به جای آنها بازیکن جدید جذب شود که باشگاه زیر نظر کمیته فنی در حال بررسی گزینه‌های موجود است و مذاکرات را پیگیری می‌کند و همانطور که گفتم از چیزی عقب نیستیم.

وی در مورد نگرانی هواداران از طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی جدید هم گفت: هواداران حق دارند نگران باشند ولی همانطور که گفتم اوضاع خوب است و چند روز دیگر تحمل کنند سرمربی جدید معرفی خواهد شد و از این شرایط خارج می‌شویم.

کاپیتان ذوب آهن در مورد منتفی شدن حضور دایی در این تیم هم عنوان کرد: حضور آقایی دایی می‌توانست اتفاق خوبی برای ما باشد و واقعاً حیف شد که به تیم ما نیامد.

حدادی‌فر در مورد اینکه گزینه‌های بعدی باشگاه برای مربیگری خارجی هستند هم گفت: بله من هم این را از اخبار شنیدم. به هر حال با گزینه‌های داخلی به توافق نرسیدند و حالا گزینه‌های خارجی مطرح هستند. امیدوارم مربی خوبی به ذوب آهن بیاید و برای چند سال اوضاع خوبی در تیم رقم بزند.

وی در مورد جذب گلر لبنانی هم توضیح داد: من هم این خبر را شنیدم. شناختی روی او ندارم ولی شنیده‌ام رزومه خوبی دارد و وقتی در تمرینات حاضر شود با او آشنا می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز