خبرگزاری کار ایران

پاسخ مهاجم سابق استقلال به شایعه بازگشت؛

یرکویچ: دو سال است از فوتبال خداحافظی کردم

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۴۶۰

مهاجم سابق استقلال نسبت به شایعه حضورش در این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا،گوران یرکویچ مهاجم سابق استقلال نزد هواداران این تیم از محبوبیت خاصی برخوردار است او در مدت زمان حضورش در این تیم عملکرد خوبی داشت و همین باعث شده هنوز هم با طرفداران آبی در تماس باشد. عکسی که وی از زمان حضورش در استقلال در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد شایعه حضور دوباره‌اش در استقلال را قوت بخشید به همین دلیل با وی به صحبت پرداختیم.

با عکسی که در اینستاگرام منتشر کردی شایعه حضور دوباره‌ات در استقلال به گوش رسید؟

دو سال است که از فوتبال خداحافظی کردم و دیگر قصد بازگشت به میادین را ندارم اگر هم آن عکس را منتشر کردم برای این بود که بگویم هنوز هواداران استقلال برایم قابل احترام هستند و پیگیر شرایط این تیم هستند.

 هنوز با هواداران استقلال در ارتباط هستی؟

کم و بیش در صفحات مجازی هوادران در ارتباط هستم و پیگیر شرایط تیم هستم خیلی خوشحالم که فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب و مشغول به کار شد.

 شناختی از مجیدی داری؟

بلکه زمانی که در استقلال بودم شناخت خوبی از ایشان داشتم و می‌دیدم که هوداران استقلال چقدر ایشان را دوست دارند قطعا این محبوبیت الکلی به دست نیامده است. دوست دارم این محبویت به مجیدی کمک کند تا بتواند در مربیگری‌اش در استقلال موفق ظاهر شود.

این را هم می‌دانی که قبل از مجیدی مربی استقلال ایتالیایی بود؟

 اسم استراماچونی را فقط در استقلال شنیدم و بعد از اینکه به استقلال آمد در اینترنت کارنامه او را جستجو کردم به هر حال او مربی بزرگی بود و در تیم‌های بزرگی هم در ایتالیا مربیگری کرده بود اما به هر حال شرایطی به وجود آمد که وی نتواند در استقلال بماند. پول مشکلی است که الان ایرانی‌ها نمی‌توانند به حساب مربیان خارجی خود بریزند و باعث ایجاد درد سر شده است همین باعث می‌شود که مربیان و بازیکنان خارجی آن تمرکز لازم را در حال حاضر در ایران نداشته باشند.

خودت قصد مربیگری نداری؟

یک چند ماهی را در هنگ‌کنگ به مربیگری پرداختم این یک قانون است که هر بازیکنی در فوتبال خداحافظی می‌کند دوست دارد به دنیای مربیگری هم برود. من هم دوست دارم مربی فوتبال شوم اما فکر می‌کنم در حال حاضر چیزی که از همه مهمتر است این است که کلاس‌های مربیگری را پشت سر بگذارم و تجربیات خوبی به دست بیاورم.

فوتبال ایران را همچنان پیگیر هستی؟

بازی‌های استقلال را که تماشا می‌کنم اگر بازی مهمی هم باشد سعی می‌کنم برای تماشای آن هم وقت بگذارم استقلال قبل از رفتن استراماچونی شرایط خوبی داشت و با ید دوباره همان شرایط باز گردد. با مجیدی این اتفاق خواهد افتاد.

مدعیان قهرمانی را کدام تیم‌ها می دانی؟

در ایران همیشه چهار تیم هستند که مدعی اصلی قهرمانی هستند استقلال پرسپولیس سپاهان و تراکتور همیشه بهترین تیم‌های ایران هستند که با یکدیگر برای رسیدن به عنوان قهرمانی رقابت می‌کنند من که به شخصه دوست دارم در پایان فصل استقلال به این عنوان برسد.

دوست نداری دوباره به ایران بازگردی؟

 خاطرات خوبی از ایران دارم و همیشه دوست داشتم دوباره به ایران بیایم شاید هم روزی به عنوان مربی در ایران مشغول فعالیت شدم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز