خبرگزاری کار ایران

مس کرمان - قشقایی؛ سه امتیاز راحت در حساب مجتبی حسینی!

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۳۹۸

در هفته آغازین دور برگشت رقابت های لیگ آزادگان، مس کرمان در خانه میزبان قشقایی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مس دور رفت را با پیروزی برابر علم و ادب به پایان رساند که البته با حکم کمیته ی انضباطی یک پیروزی بادآورده نصیب این تیم شد و اینک در آغاز دور برگشت بدون شک با تمام پتانسیل و توان برابر قشقایی در این جدال خانگی صف آرایی می کند تا گام نخست را در دور برگشت و در جهت تحقق رؤیای کویرنشینان محکم بردارد.

مسی ها در سه بازی آخر خود(بدون در نظر گرفتن بازی با علم و ادب) در مسابقات لیگ آزادگان به دو پیروزی، یک تساوی و هفت امتیاز رسیدند، در حالی که پنج گل زده، دو گل خورده و یک کلین شیت به ثبت رساندند.

نارنجی پوشان در مجموع دیدارهای خود در نیم فصل نخست، هفت پیروزی، هفت تساوی و سه شکست در کارنامه ثبت کردند و با بیست و هشت امتیاز جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده اند.

قشقایی نیز در آخرین بازی خود در رقابت های لیگ یک با حساب پرگل سه بر یک سرخپوشان را شکست داده بود و اینک با امید و انگیزه ی زیادی برابر مس قرار می گیرد و چه بسا با رقم زدن یک شگفتی در کرمان و پیروزی برابر میزبان، مس را در این فصل دبل کرده کند؛ این تیم در دور رفت با نتیجه ی پرگل سه بر یک مس را شکست داده بود.

قشقایی در سه دیدار اخیرش در لیگ دسته اول به دو پیروزی، یک تساوی و هفت امتیاز رسید، ضمن این که پنج گل زده، دو گل خورده و یک کلین شیت نیز به ثبت رساند.

شیرازی ها در دور رفت به پنج پیروزی، پنج تساوی و هفت شکست رسیدند و اینک با بیست امتیاز در رده ی یازدهم جدول قرار گرفته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز