خبرگزاری کار ایران

گل ریحان - آرمان گهر؛ بازی دشوار نصرتی مقابل حریف چغر سیرجانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۳۹۵

در هفته هجدهم رقابت های لیگ آزادگان، گل ریحان البرز پذیرای آرمان گهر سیرجان می باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گل ریحان در آخرین دیدار خود در نیم فصل اول با حساب یک بر صفر نیروی زمینی را شکست داده بود و دیدار خانگی برابر آرمان گهر بدون شک برای کسب سه امتیاز و ماندن در جمع صدرنشینان تلاش خواهد کرد.

البرزی ها در سه دیدار اخیر خود به یک پیروزی، دو تساوی و پنج امتیاز رسیدند، در حالی که دو گل زده، یک گل خورده و دو کلین شیت به ثبت رساندند.

گل ریحان در مجموع دیدارهایش در دور رفت به هشت پیروزی و نه تساوی رسید و در حالی که تنها تیم بدون شکست تا این مقطع می باشد، با سی و سه امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

آرمان گهر نیز نیم فصل اول را با تساوی بدون گل مقابل استقلال خوزستان به پایان رسانده بود و در جدال با گل ریحان می کوشد شکست خانگی دور رفت برابر این تیم را جبران نماید.

سیرجانی ها در سه بازی اخیرشان یک پیروزی، دو تساوی و پنج امتیاز به دست آورده اند، در حالی که سه گل زده، دو گل خورده و یک کلین شیت نیز از خود به جای نهادند.

آرمان گهری ها در هفده دیداری که در دور رفت به انجام رساندند، سه پیروزی، نه تساوی و پنج باخت در کارنامه ثبت کردند و با هجده امتیاز جایگاه سیزدهم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز