خبرگزاری کار ایران

تساوی میلان مقابل سمپدوریا در شب حضو زلاتان

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۳۹۱

روسونری که سال گذشته را با شکست تحقیرآمیز با پنج گل مقابل آتالانتا به پایان رسانده بود، در روزی که حدود 35 دقیقه زلاتان را نیز در ترکیب داشت نتوانست دروازه سمپدوریا را باز کند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد.

به گزارش ایلنا، تیم مهمان بازی را بهتر آغاز کرده و اولین فرصت بازی در دقیقه 11 برای سمپدوریا ایجاد شد، اما ضربه رامیرز روی پاس گابیادینی از بالای دروازه میلان به بیرون رفت. دقایقی بعد و روی همکاری سوسو و هرناندز، میلان فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما بونانتورا نتوانست ضربه نهایی را به سمت دروازه سمپدوریا وارد کند.

در دقیقه 26 و روی حرکت خوب بازیکنان میلان، سوسو در سمت راست محوطه صاحب موقعیت شد، اما ضربه او در اختیار آئودرو قرار گرفت. در اواخر نیمه اول روبرتو سوسو شانس خود را برای باز کردن دروازه سمپدوریا امتحان کرد، اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت و نیمه نخست کم هیجان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در همان ابتدای نیمه دوم و روی حرکت چالهان اوغلو میلان می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه این هافبک ترکیه ای توسط آوئدرو مهار شد. در دقیقه 50 و روی پاس گابیادینی، کوالیارلا تقریبا در موقعیت تک به تک قرار گرفت، اما بر هم خوردن تعادل او باعث شد دوناروما این موقعیت را دفع کند. دقایقی بعد گابیادینی در گوشه محوطه صاحب فرصت شد، اما ضربه او با مهار دوناروما همراه شد و در ریباند نیز رومانیولی دروازه میلان را نجات داد. در دقیقه 63 و روی ارسال چالهان اوغلو، توپ می توانست با برخورد به زلاتان وارد دروازه سمپدوریا شود، اما دروازه بان حریف واکنش خوبی نشان داد.

دقایقی بعد و روی پاس هرناندز، لیائو می توانست گل اول روسونری را به ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه سمپدوریا به بیرون رفت. در ادامه تلاش میلان برای زدن گل برتری نتیجه ای نداشت و این تیم در نهایت در خانه مقابل سمپدوریا با تساوی بدون گل متوقف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز