خبرگزاری کار ایران

نود ارومیه - علم و ادب تبریز؛ دربی آذربایجان فرا رسید

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۳۸۵

در هفته هجدهم رقابت های لیگ آزادگان نود ارومیه در خانه پذیرای علم و ادب می باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نود ارومیه که در نیم فصل نخست رقابت های لیگ آزادگان موفق شد فراتر از آن چیزی که از این تیم انتظار می رفت ظاهر شود، اکنون امیدوار است که در دور برگشت نیز به درخشش خود ادامه داده و چه بسا یک شگفتی را در پایان فصل رقم بزند.

نودی ها در سه بازی آخر خود در لیگ دسته اول، یک پیروزی، دو باخت، سه امتیاز، دو گل زده، چهار گل خورده و یک کلین شیت به ثبت رسانده اند.

شاگردان وحید بیاتلو در مجموع دیدارهای دور رفت به نه پیروزی، پنج تساوی و سه شکست رسیدند و با سی و دو امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفته اند، آن هم در حالی که اختلافشان با صدر تنها یک امتیاز می باشد.

علم و ادب نیز که عملکردش در نیم فصل اول نقطه ی مقابل نود بوده و کارنامه ی بسیار ضعیفی را از خود به جا نهاده، اکنون و در آغاز نیم فصل سرنوشت ساز لیگ آزادگان، می کوشد عملکرد خود را بهبود بخشیده و خود را از سقوط به دسته ی پایین تر نجات دهد.

تبریزی ها در سه دیدار اخیرشان(بدون احتساب دیدار با مس که برگزار نشد و سه بر صفر بازنده شدند) در لیگ به دو تساوی، یک باخت، دو امتیاز، دو گل زده و چهار گل خورده رسیدند.

علم و ادبی ها دور رفت را با یک پیروزی، چهار تساوی، دوازده باخت، هفت امتیاز و در جایگاه آخر جدول به پایان رسانده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز