خبرگزاری کار ایران

بادران - استقلال خوزستان؛ تقابل تجربه و جوانی در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۳۸۱

در هفته هجدهم رقابت های لیگ آزادگان، بادران تهران در خانه پذیرای استقلال خوزستان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بادران در نیم فصل نخست آن گونه که از این تیم انتظار می رفت ظاهر نشد و عملکردی متوسط از خود به جای نهاد؛ بنابراین، یاران کاظمی در نیم فصل دوم و به ویژه دیدار آغازین برابر استقلال خوزستان، می کوشند با جدیت، قاطعیت و قدرت بیشتری ظاهر شوند. بادرانی ها در سه بازی اخیرشان در لیگ، یک پیروزی، دو باخت، سه امتیاز، سه گل زده و شش گل خورده داشته اند.

شاگردان فرهاد کاظمی در دور رفت به هفت پیروزی، چهار تساوی و شش باخت رسیدند و با کسب بیست و پنج امتیاز، جایگاه نهم جدول را به خود اختصاص دادند.

آبی های اهوازی نیز در دور رفت عملکردشان قابل قبول نبود، هرچند پس از نشستن سهراب بختیاری زاده بر روی نیمکت این تیم عملکردشان بهبود یافته و اکنون در آغاز دور برگشت، امیدوارند عملکرد خوب خود را تداوم بخشند.

استقلالی ها در سه دیدار اخیرشان به یک پیروزی، یک تساوی و یک باخت رسیده اند، در حالی که چهار گل زده، دو گل خورده و یک کلین شیت نیز به ثبت رسانده اند.

شاگردان بختیاری زاده در مجموع بازی های دور رفت به سه پیروزی، هفت تساوی و هفت باخت رسیدند و با شانزده امتیاز در رده ی چهاردهم قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز