خبرگزاری کار ایران

شیخ لاری: از جدایی خطیبی متعجب شدم / روند خوب ماشین سازی را ادامه می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۲۶۶

سرمربی جدید ماشین سازی تبریز ابراز امیدواری کرد مسیری که رسول خطیبی در نیم فصل اول لیگ نوزدهم در این تیم داشته را ادامه بدهد.

احد شیخ لاری در گفتگو با ایلنا درباره انتخاب به عنوان سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت: ماشین سازی تیم شهرم است و خوشحالم که در خدمت این باشگاه باشم. نیاز جامعه ورزشی بود که تیم ماشین سازی بدون سرمربی نماند و این افتخار به من رسیده است تا در خدمت این باشگاه باشم.

شیخ لاری در پاسخ به این سوال که آیا با رسول خطیبی تماس داشته یا خیر گفت: نه تا به این لحظه نتوانستم با ایشان در ارتباط باشم و وضعیت طوری است که آقای خطیبی جدا شده‌اند. ایشان طوری رفتند که ما هم متعجب شدیم و دست ایشان درد نکند که برای تیم زحمت کشیدند و واقعا جا دارد که از ایشان تشکر کنم. امیدوارم که در تیم جدیدشان، آلومینیوم اراک موفق باشند.

سرمربی جدید ماشین سازی درباره شرایط این تیم برای ادامه فصل گفت: در حال حاضر ما هنوز فرصت نکردیم که جلسه تکمیلی داشته باشیم و امروز برای دومین بار با کادرفنی صحبت می‌کنیم. امیدوارم آن روندی که در اینجا خوب پیش رفته را به همان شکل و حتی بهتر پیش برویم.

شیخ لاری درخصوص برنامه‌اش برای نقل و انتقالات ماشین سازی گفت: هنوز در این باره تصمیم نگرفتیم و به جزئیات که وارد شویم حتما در زمان مناسب در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز