خبرگزاری کار ایران

باشگاه سپاهان برگزار می‌کند: سمینار تخصصی مدیریت فوتبال

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۰۸۴

سمینـار تخصصی مدیریت در مربیگری فوتبال به میزبانی باشگاه سپاهان در اصفهان آغاز بکار کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ، سمینار تخصصی پیشرفته مدیریت در مربیگری فوتبال به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان آغاز بکار کرد .

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در راستای برنامه های آموزشی که در اهداف استراتژیک این باشگاه تعریف شده طرحی را در دست اقدام دارد که با رویکرد جدید به تربیت سرمربی برای تیم فوتبال سپاهان تا سال 1404 شمسی می پردازد.

این طرح در سه فاز تعریف شده که فاز اول آن با سمینار تخصصی پیشرفته مدیریت در مربیگری فوتبال با حضور بیش از هفتاد نفر از مربیان تیم های مختلف فوتبال سپاهان و تعدادی از مربیان سایر باشگاهها در دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان) کلید خورد و فاز دوم آن در بازه زمانی اردیبهشت تا بهمن ماه 1399 و فاز سوم آن از بهمن 1399 تا سال 1404 که چشم انداز این طرح می باشد ، به اجراء درخواهد آمد .

در همین راستا مراسم افتتاحیه سمینار تخصصی پیشرفته مدیریت در مربیگری فوتبال با حضور مهندس تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان ، دکتر نجفی ریاست دانشگاه آزاد اصفهان ، دکتر نظری مشاور عالی مدیرعامل باشگاه و تنی چند از مدیران ارشد باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با حضور بیش از هفتاد نفر از مربیان تیم های مختلف در دانشگاه آزاد واحد خوراسگان آغاز بکار کرد .

این سمینار به مدت چهار روز توسط اساتید برجسته کشوری همچون دکتر حمید قاسمی ، دکتر محمد فرامرزی ، دکتر مرتضی علی بیک ، دکتر رسول نظری ، دکتر رخساره بادامی ، دکتر ربیعی ، دکتر انصاری مهر ، دکتر علیرضا مهدی ، دکتر خسرو جلالی ، دکتر قاسم رحیمی و میگوئل تکسیرا در یازده موضوع مرتبط به علم فوتبال تدریس خواهد شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز