خبرگزاری کار ایران

طارمی علیه امیر، عابدزاده علیه مهدی؛

جنگ تمام عیار ایرانی‌ها در پرتغال

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۸۳۸

مهاجم ایرانی ریوآوه و گلر ایرانی ماریتیمو امشب مصاف جذابی را با یکدیگر خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در هفته پانزدهم لیگ فوتبال پرتغال امشب از ساعت 18:30 تیم ماریتیمو میزبان تیم ریوآوه خواهد بود.

مهدی طارمی و امیر عابدزاده دو بازیکن ایرانی این دیدار خواهند بود که به دلیل پست گلر و مهاجم بدون شک باید شاهد یک تقابل جذاب بین این دو لژیونر ایرانی باشیم. در ادامه به بررسی عملکر این دو بازیکن ایرانی در نیم فصل لیگ پرتغال خواهیم پرداخت:

امیر عابدزاده گلر ایرانی تیم ماریتیمو در نیم فصل اول توانست با حضور در 9 بازی درون دروازه ماریتیمو 2 کلین‌شیت انجام دهد و یک پنالتی را نیز مهار کند. عابدزاده از نگاه سایت معتبر سوفا اسکور نمره 6.78 را دریافت کرده است. او در هر بازی به صورت میانگین  1.4 گل دریافت کرده و در آمار نجات دروازه از پنالتی نیز با آمار 1.2 و در توپ‌های مهار شده با آمار 2. 8 نیم فصل اول لیگ فوتبال پرتغال را به پایان برساند. عابدزاده دروازه بان ۲۵ ساله تیم ماریتیمو پرتغال در اولین بازی خود در این فصل برای تیمش توانست با درخشش و ثبت کلین‌شیت به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

همچنین او موفق شد در بازی تیمش برابر  بنفیکا با کسب نمره 5 در لیست بهترین‌های هفته لیگ فوتبال پرتغال قراربگیرد.

گرچه عابدزاده در این هفته از بازی لیگ پرتغال 4 گل دریافت کرد ولی او توپ‌های زیادی را نیز دفع کرد تا جزو بهترین‌های هفته لیگ این کشور قرار بگیرد.

بر همین اساس سایت «گل پوینت» پرتغال در ارزیابی فنی‌اش از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال این کشور 10 بازیکن برتر  هفته را معرفی کرد که نام عابدزاده گلر ایرانی تیم ماریتیمو نیز در بین آن‌ها دیده می‌شد. ماریتیمو در حال حاضر 15 امتیازی است و در رده 14 جدول قرار دارد.

جنگ تمام عیار ایرانی‌ها در پرتغال


مهدی طارمی مهاجم تیم ریوآوه نیز در نیم فصل اول لیگ پرتغال، موفق شده با حضور در 13 بازی با زدن 6 گل و گرفتن یک پاس گل برای تیمش مثمرثمر باشد. همچنین او توانسته است با عملکرد هوشمندانه 6 پنالتی برای تیمش بگیرد،  دو بار توسط سایت باشگاه ریوآه به دلیل عملکرد خوبش نامزد بهترین بازیکن ماه این تیم شود. تیم ریوآوه در حال حاضر با 19 امتیاز ر رده 7 جدول لیگ پرتغال قرار دارد.

جنگ تمام عیار ایرانی‌ها در پرتغال

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز