خبرگزاری کار ایران

سیف الله پور: مسلمان در لیست نساجی نیست / قانون بین نساجی و شهرخودرو تصمیم می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۷۲۹

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران گفت: انتظار داشتیم که باشگاه شهرخودرو چنین اقدامی نکند، کار زیبنده و اخلاقی نبود و مطمئنا تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم تا حق‌مان را در کمیته تعیین وضعیت و فدراسیون فوتبال بگیریم.

ایزد سیف الله پور در گفت و گو با ایلنا درباره پیوستن حسن جعفری و میلاد سرلک به شهرخودرو مشهد که به طور غیرقانونی از نساجی جدا شده بودند گفت: در قانون فسخ قرارداد آمده است که بازیکن می‌تواند به صورت یکطرفه فسخ کند و در صورت شکایت باشگاه، بازیکن و باشگاه مربوطه باید پاسخگو باشند. با توجه به اینکه باشگاه شهرخودرو کاملا از وضعیت این دو بازیکن مطلع بود چنین اتفاقی افتاده است. 

او ادامه داد: عکس‌های قرارداد که به تازگی منتشر شده قدیمی است و برای یک هفته گذشته نیست. من در جریان کامل این عکس‌ها هستم و جدید نیستند. قطعا در این زمینه آقای نورشرق، محمودزاده و بهاروند در جریان هستند و طبق اسنادی که ما به این عزیزان داده‌ایم آنها می‌دانند ما آماده پرداخت حقوق آنها از طریق چک بودیم اما این دو بازیکن نخواستند که از این راه پول‌شان را بپردازیم. مباحث حقوقی را دنبال می‌کنیم اما انتظار داشتیم که باشگاه شهرخودرو چنین اقدامی نکند، کار زیبنده و اخلاقی نبود و مطمئنا تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم تا حق‌مان را در کمیته تعیین وضعیت و فدراسیون فوتبال بگیریم.

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران در واکنش به اظهارات سخنگوی باشگاه شهرخودرو که اعلام کرد بود باشگاه نساجی از قوانین آگاه نیست اظهار داشت: شاید ایشان راست بگوید و ما قانون را ندانیم! آنها که می‌گویند قدم به قدم قانونی پیش رفته‌اند، قدم به قدم از شب بازی ما با شهرخودرو در قائمشهر کاملا قانونی پیش رفته‌اند! یک هفته مانده به نقل و انتقالات من با مدیر برنامه آقای جعفری لحظه به لحظه صحبت کردم و تمام چت‌ها هم موجود است.

او افزود: هر کسی که کاری را انجام می‌دهد شاید از دیدگاه خودش مثبت باشد اما قانون تصمیم می‌گیرد که چه کسی راست می‌گوید. مثل معروفی وجود دارد که می‌‌گوید آدمی که خوابیده را می‌شود بیدار کرد اما کسی که خودش را به خواب زده هرگز. اگر حق با دوستان ما در باشگاه شهرخودرو باشد که برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنیم اگر نباشد آن زمان جریمه سختی در انتظارشان خواهد بود. قصد توهین به هیچ کسی را نداریم و اگر می‌گویند ما بی منطق عمل کردیم باز هم احترام می‌گذاریم و چیزی نمی‌گوییم. دوستان یادشان باشد که در فوتبال چنین اتفاقاتی می‌افتد و بالاخره قانون همه چیز را مشخص می‌کند.

سیف الله پور درخصوص اینکه وضعیت رضا علیاری برای همکاری با نساجی چگونه خواهد بود گفت: علیاری با من صحبت کرده و قرار است در این باره به توافقاتی دست پیدا کنیم که به زودی همه چیز مشخص می‌شود.

او در واکنش به شایعه مذاکره نساجی با محسن مسلمان اظهار داشت: مسلمان بازیکن بسیار ارزنده و بزرگی است و آرزوی هر تیمی است که او را در اختیار داشته باشد اما مدنظر باشگاه ما و آقای مهاجری  نیست و در لیست خرید ما حضور ندارد. لیست نقل و انتقالات آقای مهاجری را دریافت کردیم و به همین علت یک مقدار دیرتر از سایر تیم‌ها عمل می‌کنیم.

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران درباره گلایه اعضای این تیم از جمله هاروت ابراهیمیان از وضعیت مالی گفت: خوشبختانه با حضور آقای حدادیان تمام مطالبات بازیکنان در حال رسیدگی، بررسی و پرداخت است و فکر نمی‌کنم کسی دیگر در این باره مشکلی داشته باشد. آقای ابراهیمیان هم عصبانی بود و صحبتی کرد که اگر بخواهد با ما همکاری کند در خدمتش هستیم.

سیف الله پور درباره برنامه نساجی برای اردوی نیم فصل گفت: بله اردو داریم و قطعا یک اردو خوب خواهیم داشت. با توجه به اینکه بعضی از بازیکنان مشکل خروج از کشور دارند باید بررسی کنیم که می‌توانیم با تیم کامل به اردو برویم یا خیر. اگر این مشکل حل نشود در ایران اردو برگزار می‌کنیم. با توجه به اینکه ترکیه یک مقدار آب و هوای سردی دارد اگر اردوی خارجی ما نهایی شود به کشورهای حوزه خلیج فارس خواهیم رفت.

او در پایان گفت: برای من افتخار است که در باشگاه بزرگ نساجی باشم و امیدوارم که بازیکنان هم از این مسئله آگاه باشند و به خاطر مردم قائمشهر و شور و شوقی که آنها دارند تا لحظه‌ای که بتوانیم تلاش می‌کنیم و خوشحالی آنها آرزوی ماست چراکه لایق بهترین‌ها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز