خبرگزاری کار ایران

نخستین تمرین بانوان ملی‌پوش در تایلند برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۶۴۳

تیم ملی والیبال بانوان ایران عصر روز شنبه به وقت محلی نخستین تمرین خود را در شهر ناخون راتچاسیما میزبان مسابقات انتخابی المپیک زنان قاره آسیا برگزار کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بانوان ملی‌پوش ایران بعد از استقرار در هتل محل اقامت‌شان، در نخستین تمرین تیم در شهر راتچاسیما حاضر شدند.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان درباره کم و کیف این تمرین، گفت: بعدازظهر روز شنبه به وقت محلی یک جسله تمرین سبک شامل نرمش و دریافت سرویس در سالن تمرینی محل اسکان تیم انجام دادیم.

وی تصریح کرد: تمرین خوب و شادابی بود. هماهنگی بازیکنان با شرایط آب و هوایی تایلند از اهداف این تمرین بود. امروز یکشنبه هم در سالن مسابقات یک جلسه تمرین خواهیم داشت.

شعبانیان تاکید کرد: به دلیل رطوبت هوای تایلند و به منظور آشنایی بیشتر بازیکنان با سالن مسابقات، لازم دیدیم در سالن اصلی مسابقات تمرین امروز را برگزار کنیم.

مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2020 توکیو در گروه زنان قاره آسیا از 17 تا 22 دی‌ماه جاری با حضور هفت تیم به میزبانی تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال بانوان ایران در گروه دوم دور مقدماتی این رقابت‌ها به مصاف تیم‌های اندونزی، قزاقستان و کره جنوبی می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز