خبرگزاری کار ایران

مراسم میثاق جامعه ورزش و جوان شهید سپهبد قاسم سلیمانی (تصاویر)

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۶۳۱

مراسم میثاق جامعه ورزش و جوان با شهید عالی مقام و پهلوان ملی ایران سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از صبح امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وزارت ورزش و جوانان به منظور یادبود و میثاق با شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مراسمی برگزار کرد که از ساعت 11 امروز در ساختمان وزارت ورزش و جوانان شروع شده و در حال برگزاریست. 

* رییس کمیته ملی المپیک ایران: جامعه ورزش ایران وفادار به انقلاب و آرمان‌های حاج قاسم سلیمانی است.

* دل نوشته وزیر ورزش و جوانان در مراسم میثاق جامعه ورزش و جوانان با شهید والا مقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی

مراسم میثاق جامعه ورزش و جوان شهید سپهبد قاسم سلیمانی (تصاویر)

* مسعود سلطانی فر مراسم میثاق جامعه ورزش و جوان با شهید عالی مقام و پهلوان ملی ایران سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: مجددا شهادت سردار سلیمانی را تسلیت می گویم، امیدوارم همه در مسیر آرمان های این شهید حرکت کنیم. طی سالهای گذشته گروه های تکفیری در منطقه نفوذ کردند و این را همه به یاد داریم. اینها خود را به عنوان یک گروه مسلمان معرفی می کردند اما با تفکر افراطی گری آمدند و بر بخش های وسیعی از خاک سوریه و عراق حاکم شدند.

وی افزود: ناامنی در این کشورها به اوج خود رسیده بود که سپاه قدس ما به فرماندهی شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش و ساماندهی نیروهای آن کشورها وارد ماجرا شدند. خوشبختانه امروز شاهد هستیم که بیش از ۸۰ درصد خاک سوریه از وجود نیروهای تکفیری پاک شده و تقریبا همه عراق در آرامش و امنیت است که این به برکت دلاوری های حاج قاسم سلیمانی، سپاه قدس و همرزمان او بوده است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه صحبت هایش، با بیان اینکه قطعا اگر این حضور و این هدایت نبود، شاید امروز باید با داعش و گروه های تکفیری در مرزها می جنگیدیم، تصریح کرد: چون بخش های وسیعی در تصرف آنها بود. این گروه ها چهره ای از اسلام را به نمایش گذاشته بودند که به شدت مورد انزجار جهان قرار گرفته بود.

سلطانی فر همچنین یادآور شد: حتی کشورهایی که این گروه ها را ایجاد کرده و از آنها حمایت می کردند کارشان به جایی رسید که حمایتشان جدی نشد و خوشبختانه سپاه قدس به فرماندهی شهید قاسم سلیمانی باعث شد تقریبا منطقه از وجود این گروه های خشونت طلب پاک شود. مطمئنا معادلات سیاسی منطقه و خاورمیانه در آینده به نفع حرکت مقاومت رقم خواهد خورد و خیلی دور نیست این حرکتی که به دستور ترامپ انجام شد، تاوان سختی خواهند داد و ملت ما انتقام سختی خواهد گرفت. 

وی با بیان اینکه مطمئن هستیم که سربازان آمریکایی با ذلت منطقه را به زودی ترک می کنند، تصریح کرد: تامین امنیت منطقه با کمک همه کشورهای منطقه صورت می گیرد و نیاز به حضور خارجی ها نخواهد بود. تفکر حاج قاسم سلیمانی یک تفکر و ایدئولوژی است که امروز باعث رویش های بسیاری خواهد شد. 

وزیر ورزش گفت: حاج قاسم های زیادی در حال به وجود آمدن و تربیت شدن هستند. مطمئن باشید این شرایط به وجود آمده موجب انسجام و وحدت مردم می شود. حتما شهادت این شهید بزرگوار باعث می شود که پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحکیم شود.

سلطانی فر در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای نامگذاری رویدادهای ورزشی با نام سردار سلیمانی خواهید داشت، خاطرنشان کرد: بله فدراسیون ها تعدادی از رویدادهای بین المللی را به نام این شهید نامگذاری کردند و امیدوارم بتوانیم مسابقات بیشتری را به نام او و با این هدف که این ارزش ها با تفکرات گسترش بدهیم، برگزار کنیم.

* مهدی علی‌نژاد, سرپرست معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در حاشیه مراسم میثاق با سردار شهید قاسم سلیمانی, اظهار داشت: جامعه ورزش امروز دور هم جمع شده تا با آرمان‌های سردار سلیمانی تجدید میثاق کنیم. این آرمان‌ها هیچوقت از بین نمی‌رود و این پرچم زمین نخواهد ماند. دشمن با به شهادت رساندن سردار سلیمانی اشتباه کرد. راه سلیمانی ادامه پیدا می‌کند. مطمئناً این خون که به زمین ریخته شده, باعث می‌شود پای آمریکا از منطقه خارج شود.

وی ادامه داد: ملت ما با این اتفاقات هر بار استوار‌تر شده است و در این زمان‌ها همیشه همبستگی ملی ما بیشتر شده است. الان در شهر‌های مختلف ایران مردم متحد هستند و به این آرمان‌ها و رهبری افتخار می‌کنند. نه فقط ایران, کل منطقه آرامشش را مدیون سردار سلیمانی است. اگر امروز داعش وجود ندارد ما مدیون سردار سلیمانی هستیم. ترامپ کسی را به شهادت رساند که نابودکننده داعش و النصره بود. به نظرم ترامپ نشان داد همانطور که خودش گفته بود داعش توسط کلینتون ایجاد شده خودش هم الان در همین مسیر حرکت می‌کند.

سرپرست معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش تصریح کرد: جامعه ورزش عاشق سلیمانی است و مطمئن باشید رویداد‌هایی که تا پایان سال برگزار خواهد شد, عمدتاً با نام ایشان برگزار می‌شود.

مراسم میثاق جامعه ورزش و جوان شهید سپهبد قاسم سلیمانی (تصاویر)

*  ابراهیم شکوری در مراسمی که به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: اتفاقی که رخ داد، باعث ناراحتی و اندوه زیادی در بین مردم شد. دشمنان با این اقدام اشتباه بزرگی را مرتکب شدند. البته این اتفاق باعث اتحاد بیشتر مردم نیز شده است.

وی افزود: ما در داخل مشکلاتی داریم، اما اینها داخلی است و مشخص شد که کسی نمی‌تواند از بیرون به ما کمک کند. فکر می‌کنم شاهد انسجام بیشتری نسبت به قبل خواهیم بود.

ابراهیم شکوری سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال گفت: شهادت سردار سلیمانی باعث می‌شود ما منسجم تر شویم. هر کسی که در این منطقه حضور پیدا می‌کند به دنبال منافع خودش است و به فکر مردم ما نیست. ما باید از قبل متحدتر شویم.

وی درباره اینکه روحیه و اخلاق سردار سلیمانی را در ورزش چطور می‌بینید عنوان کرد: ما بحث ورزش پهلوانی را در ورزش داریم. سردار سلیمانی با تمام وجود از مردم دفاع کرده و ورزشکاران ما با پست‌هایی که گذاشتند نشان دادند قدردان شهید سپهبد سلیمانی هستند. باید راه او را ادامه دهیم.

شکوری درباره اینکه سردار سلیمانی افتخارات بزرگی داشت اما غره نشد و خود را سرباز ولایت می‌دانست، تصریح کرد: ورزشکاران باید بتوانند با رعایت این موارد ادامه دهنده راه شهیدان باشند.

مراسم میثاق جامعه ورزش و جوان شهید سپهبد قاسم سلیمانی (تصاویر)

* اهدای بازوبند پهلوان ماندگار ملی به خانواده سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط جامعه ورزش کشور. سردار  کوثری به نیابت از خانواده شهید سلیمانی این بازوبند را گرفت.

مراسم میثاق جامعه ورزش و جوان شهید سپهبد قاسم سلیمانی (تصاویر)

 

* حضور ریاست فدراسیون ژیمناستیک در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی/ هم اکنون در وزارت ورزش

مراسم میثاق جامعه ورزش و جوان شهید سپهبد قاسم سلیمانی (تصاویر)

*حضور وزیر وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم میثاق جامعه ورزش و جوان با شهید عالی مقام و پهلوان ملی ایران سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

مراسم میثاق جامعه ورزش و جوان شهید سپهبد قاسم سلیمانی (تصاویر)

* حضور سردار کوثری جانشین قرارگاه ثارالله در مراسم جامعه در گرامیداشت شهید قاسم سلیمانی

مراسم میثاق جامعه ورزش و جوان شهید سپهبد قاسم سلیمانی (تصاویر)

* آغاز مراسم میثاق جامعه ورزش و جوان با شهید عالی مقام و پهلوان ملی ایران سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

مراسم میثاق جامعه ورزش و جوان شهید سپهبد قاسم سلیمانی (تصاویر)

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز