خبرگزاری کار ایران

نوروزیان: حضور ملی‌پوشان در لیگ روی عملکرد تیراندازان دیگر تاثیر گذاشته است

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۵۹۹

تیرانداز تیم ملی ایران گفت: حضور ملی‌پوشان در لیگ و پیشرفت آن‌ها تاثیر مثبت خود را روی دیگر تیراندازان نیز گذاشته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، پوریا نوروزیان تیرانداز تیم ملی ایران در خصوص برگزاری هفته ششم لیگ تیراندازی بیان کرد: خداراشکر تمام بازیکنان روند روبه رشدی را پیش گرفتند و اکثر تیراندازانی که در لیگ تیر می‌زنند، از ملی‌پوشان کشورمان هستند و رکوردهای خوبی را ثبت می‌کنند. در این رقابت‌ها یکی از بازیکنان تیم ما توانست رکوردشکنی کند و در کل از لحاظ رکوردی لیگ بسیار خوبی بود. فعلا نیم فصل از مسابقات لیگ ما تمام شده است، یک استراحت کوتاهی خواهیم داشت و پس از آن نیم فصل دوم شروع خواهد شد.

وی افزود: بخشی از لیگ، تیراندازان ملی را پوشش می‌دهد که خیلی گسترده نیست. اما این بخش کوچک توانسته رکوردهای خوبی را بزند و خودش را در لیگ خوب نشان دهد، که حاصل آن یک سهمیه از آقایان بود.

نوروزیان تصریح کرد: بخش بزرگ‌تری که شامل بقیه بازیکنان می‌شود، آن‌ها هم به تبعات چون می‌بینند حریفانشان خوب کار می‌کنند، مجبور هستند تمریناتشان را بیشتر و بهتر کنند. می‌توان گفت حضور ملی‌پوشان در لیگ و پیشرفت آن‌ها تاثیر مثبت خود را روی دیگر تیراندازان نیز گذاشته است.

تیرانداز تیم ملی ایران در پایان گفت: خداراشکر تیم ما عملکرد خوبی در این دوره از رقابت‌های لیگ کشوری تا به این‌جا داشت، اما در این مسابقات یک باخت داشتیم که در نیم فصل دوم قابل جبران خواهد بود. در حال حاضر تیم ما خوب کار می‌کند و امیدواریم مقام نخست این مسابقات را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز