خبرگزاری کار ایران

برای سربلندی نام ایران عزیز مبارزه می‌کنیم

جبیره: مردم ما قهرمانان سرفراز وطن را فراموش نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۵۵۳

مهاجم تیم ملی فوتبال امید با اظهار رضایت از شرایط این تیم در اردوی تایلند گفت: امیدواریم بتوانیم با کسب نتایج درخشان باعث سربلندی کشور عزیزمان شویم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رضا جبیره ابتدا شهادت سردار قاسم سلیمانی را به ملت ایران تسلیت گفته و اضافه کرد: شنیدن این خبر تلخ برای ما بسیار سخت بود و واقعا بچه ها شوکه شدند. ابتدای تمرین اقای استیلی یاد ایشان را زنده نگاه داشتند و با قرائت فاتحه ای برای این فرمانده محبوب و رشید کشور عزیزمان وارد زمین شدیم. راه شهدا ادامه خواهد داشت و مردم ما قهرمانان سرفراز وطن را فراموش نمی کنند.

مهاجم تیم ملی امید اضافه کرد: شرایط بسیار خوبی در اردو داریم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. خوشبختانه چند روز زودتر از سایر تیم ها به این منطقه در تایلند آمدیم تا با شرایط جوی آشنا شویم همچنین برنامه خواب بچه ها تنظیم شود. انگیزه و روحیه بازیکنان هم بسیار خوب است و همه می خواهند با تمام توان برای سربلندی نام ایران عزیز مبارزه کنیم. امیدواریم نتایج درخشانی بگیریم که باعث خوشحالی مردم شود و در این شرایط و موقعیت خاص کشور بتوانیم باعث افتخار آنها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز