خبرگزاری کار ایران

از همیشه برای شروع کارم با انگیزه‌تر هستم

خالد شفیعی: نامهربانی‌ها باعث شد نیم فصل اول بیرون بمانم/ سایپا را با چشم باز انتخاب کردم

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۵۵۱

مدافع جدید سایپا در مورد دوران دوری‌اش از فوتبال و انتخاب تیم جدیدش صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از بازیکنانی که در پنجره تابستانی نقل و انتقالات بیرون مانده بود و از سوژه‌های جذاب نقل و انتقالاتی نیم فصل محسوب می‌شد خالد شفیعی بود که روز گذشته در نهایت تصمیم گرفت با سایپا قرارداد امضا کند و چالش جدیدی را در تیم نارنجی‌پوش تهرانی دنبال کند. او انگیزه زیادی برای بازگشت به فوتبال دارد و می‌خواهد یک بار دیگر توانایی‌هایش را در این تیم به اثبات برساند.

 

* از دوران دوری‌ات از فوتبال بگو و اینکه این مدت برایت چطور گذشت؟

این اتفاقی بود که برایم افتاد ولی به هیچ وجه آن را دوست نداشتم. دوری از فوتبال برای هر بازیکنی سخت است و من هم در این مدت دلم برای بازی کردن خیلی تنگ شده بود ولی این باعث شد انگیزه‌ام برای برگشتن بیشتر شود و حالا هم منتظر شروع بازی‌ها هستم تا بهتر از همیشه بتوانم به تیمم کمک کنم و عملکرد خوبی داشته باشم.

 

* چه شد که ابتدای فصل با تیمی به توافق نرسیدی و مجبور شدی تا نیم فصل بیرون بمانی؟

من ابتدای فصل پیشنهادات خوبی داشتم و با چند تیم هم مذاکره کردم ولی در نهایت شرایط آنطور که انتظار داشتم برایم رقم نخورد. متاسفانه یک سری نامهربانی‌هایی هم در این دور ماندن من از فوتبال در نیم فصل اول نقش داشت. من همانطور که گفتم دوست نداشتم بیرون بمانم ولی این را هم نمی‌خواستم که به خاطر بیرون نماندن دست به انتخاب اشتباه بزنم و برای همین ترجیح دادم صبر کنم تا در نیم فصل شرایط بهتری برایم فراهم شود.

 

* و در نهایت سایپا را انتخاب کردی. دلیل این انتخاب چه بود؟

در حال حاضر چند پیشنهاد لیگ برتری دیگر داشتم ولی با بررسی شرایط سایپا دیدم انتخاب خوبی است و با چشم باز این تیم را انتخاب کردم. من شرایطی برای خودم داشتم و می‌خواستم با یک انتخاب خوب بعد از یک نیم فصل دوری به فوتبال برگردم و خوشحالم که تیمی مثل سایپا را انتخاب کردم. یک باشگاه حرفه‌ای با مدیریت منسجم و خوب و امکانات قابل قبول و تیم خوبی که شرایط بهتر شدن در آن فراهم است.

 

* جدایی‌ات از فوتبال باعث نشده از آمادگی دور شوی؟

 

 

من در این مدت حسابی تمرین کردم و چون قصد داشتم خیلی زود و با قدرت برگردم اصلاً اجازه ندادم دوری از فوتبال من را از آمادگی دور کند و الان هم تقریباً آماده‌ام فقط کمی از شرایط بازی دور بودم که در این مدت باقی مانده این مشکل هم برطرف می‌شود.

 

* شرایط سایپا را چطور می‌بینی؟ اوضاع تیم در جدول چندان مناسب نیست.

سایپا تیم جوانی است و این جوانی هم در کادرفنی و هم در بازیکنان این تیم دیده می‌شود و همین موضوع آن را به تیم جذابی تبدیل کرده است. بازی‌های سایپا را کم و بیش در نیم فصل اول دنبال کردم و واقعاً تیم خوبی هستند ولی خب نتایجی که استحقاقش را داشتند را نگرفتند که تلاش می‌کنیم در نیم فصل دوم اوضاع به مراتب بهتر شود.

 

* تو در تیم‌های پرطرفدار مثل تراکتور و سپاهان بازی کردی ولی شرایط در سایپا متفاوت است. این یک پوئن منفی محسوب نمی‌شود؟

طبیعتاً یکی از جذابیت‌های فوتبال تماشاگرانش هستند ولی خوبی تیمی مثل سایپا این است که در آرامش کارمان را دنبال می‌کنیم و فشار تماشاگر روی تیم نیست که در شرایط سخت فرصت کافی برای جبران نداشته باشیم. این بستر خصوصاً برای بازیکنان جوان و کم تجربه که به دنبال کسب تجربه هستند مناسب‌تر است.

 

* و جایگاه سایپا در پایان فصل؟

فوتبال قابل پیش بینی نیست و جذابیتش به همین است ولی همه تلاش‌مان را می‌کنیم سایپا را به جایگاهی که در شأن نامش است برسانیم. سایپا تیم کوچکی نیست و سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد و چند بار سهمیه آسیایی گرفته است و برای همین کار سختی در نیم فصل دوم داریم ولی برای آن آماده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز