خبرگزاری کار ایران

اتفاقات خوبی در این مدت برای استقلال نیفتاد

مرفاوی:استراماچونی خودش را دست بالا گرفته بود

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۵۱۵

سرمربی سابق استقلال نسبت به حضور مجیدی در این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، عبدالصمد مرفاوی سرمربی سابق استقلال معتقد است کارهایی که استراماچونی با این تیم کرد باعث شد شان استقلال پایین بیاید. وی همچنین می‌گوید باید به مجیدی کمک کرد تا در استقلال به موفقیت‌ برسد.

 

شرایط استقلال را دنبال می‌کنید؟

به هر حال به عنوان یک پیشکسوت شرایط تیم را پیگیری می‌کنم. اتفاقات خوبی در این مدت برای استقلال نیفتاد. استراماچونی رفت مدیران استقلال به دنبال وی رفتند و این اتفاقات همگی در شان این تیم نبود.

 

فکر می‌کنید چرا چنین اتفاقی برای سرمربی تیم افتاد؟

استراماچونی خودش رفت اما این را هم در نظر بگیرید که تا به حال سابقه نداشته یک خارجی به ایران بیاید و پولش را به موقع بگیرد این مربی ایتالیایی تمامی این شرایط را می‌دانست و نباید شب قبل از بازی به یک دفعه ایران را ترک می‌کرد.

 

به نظرتان مدیران استقلال باید برای مذاکره با وی به خارج می‌رفتند؟

مدیران استقلال اگر این ک ار را انجام دادند به خاطر هواداران بود. او خودش را دست بالا گرفته بود و ما نباید خودمان خوار و ذلیل می‌کردیم. استقلال افراد زیادی را دارد که می‌توانند به تیم کمک کنند. اما متاسفانه از افراد کاربلد در تیم استفاده نمی‌شود.

 

فتح‌اله زاده به عنوان عضو جدید هیات مدیره انتخاب شد؟

نظر خاصی دراین باره ندارم برای وی آرزوی موفقیت می‌کنم به نظرم حضور فتح‌اله زاده در استقلال چیز جدیدی نیست. قبلا هم در استقلال مشغول کار بوده است.

 

ظاهرا بین شما و وی کدورت‌هایی از قبل وجود دارد؟

کدورتی بین ما نیست در محفلی همدیگر را دیدیم و باهم صحبت کردیم من یاد گرفته‌ام که از اتفاقات گذشته درس بگیرم.

 

شاگرد شما به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب شد؟

امیدوارم که مجیدی بتواند در استقلال موفق باشد به هر حال او بازیکن این تیم بوده و حالا قرعه به نا م وی افتاده است. او تجربه این کار را هم دارد و باید به وی کمک شود.

 

کادر قبلی شما نامجومطلق و غلامپور هم به عنوان کادر فنی مجیدی کار خواهند کرد؟

امیدوارم گروهی باشند که به خوبی بتوانند همدیگر را درک کنند من با هر دوی آنهادر استقلال همکار بودم و الان هم نظر مجیدی است که  آنها را به کادرش بیاورد.

 

این استقلال می‌تواند قهرمان شود؟

توانایی استقلال بالا است بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند که توانایی انجام هر کاری را دا رند اما باید قبول کنیم کار تیم‌ها در نیم فصل سخت‌تر می‌شود.

 

بحث حضور شما درکادرفنی ماشین‌سازی به گوش می‌رسد؟

تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم هیچ پیشنهادی به من نشده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز