خبرگزاری کار ایران

توضیح درباره استوری جنجالی بسکتبالیست آمریکایی شهرداری گرگان

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۲۷۷

سرپرست تیم شهرداری گرگان گفت: هیچکس نمی‌تواند اعلام کند چه تیمی امسال قهرمان خواهد شد چرا که تمامی تیم‌ها با انگیزه کامل کار می‌کنند و مدعی قهرمانی هستند.

هادی ایزدپناه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تیم شهرداری گرگان در لیگ بسکتبال اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم ما خیلی خوب است. وضعیت مصدومیت روزبه ارغوان رو به بهبودی است امیدواریم که بتواند هرچه زودتر این مصدومیت را پشت سر بگذارد . کیوان ریاعی هم از امروز به تمرینات اضافه می‌شود تا تمرینات را باقدرت هرچه بیشتر ادامه دهیم.

وی در خصوص صدرنشینی شهرداری گرگان رقابت در کورس قهرمانی ادامه داد: لیگ امسال خیلی لیگ فشرده و سختی است. تمامی تیم‌های لیگ برتر بسکتبال مدعی قهرمانی هستند اگر به مسابقات توجه کرده باشید متوجه خواهید شد که هیچ تیمی از قبل بازنده نیست و هیچکس نمی‌تواند این را اعلام کند که چه تیمی امسال قهرمان خواهد شد چرا که تمامی تیم‌ها با انگیزه کامل کار می‌کنند و سعی کردند ضعف‌هایشان با جذب بازیکن‌های خوب خارجی و ایرانی برطرف کنند. بنابراین خیلی زود است که بخواهیم در مورد اینکه چه کسی قهرمان خواهد شد نتیجه‌گیری کنیم. تیم ما هم بدون شک تمامی تلاشش را خواهد کرد تا بتوانم در مسابقات موفق ظاهر شود و نتایج خوبی را کسب کند.

سرپرست تیم شهرداری گرگان درخصوص انتشار استوری توسط پری پتی بازیکن آمریکایی این تیم با این مضمون "خداوند من را حفظ کن" گفت: استوری پری را ندیدم اما عقیده‌ دارم تعابیری زیادی از این استوری‌ می‌توان داشت چرا که پری مصدوم است در حال انجام روند درمانی و انجام فزیوتراپی می‌باشد بدون شک منظورش رفع سریع مصدومیت و برگشتن به جمع تیم بوده است. ولی باشگاه در این مورد با او صحبت خواهد کرد. پتی بازیکن خوب و تاثیرگذار تیم شهرداری گرگان است هیچ مشکل خاصی نداشته و ندارد. تمام مردم گرگان و هواداران او را دوست دارند او هم عاشق مردم ایران است. ما هم امیدوار هستیم که هر چه زودتر بهبودی کامل برسد و زودتر به تمرینات اضافه شود.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز